Henkibojj Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Du fortsätter att komma på en massa tecken, trotts att det inte funnits särskillt många fyndiga av dom senaste hundratrettio på listan... Bäst hittills, tror jag Den hade ju en poäng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Öh... skriva rätt ut i luften??? Eller är ett tecken att man springer runt med ett tangentbord fastlimmat i tummarna? Okejdå. Man försöker skriva jumpjet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Du tror att du kan lägga på mitt i ett samtal - Det är ju bara följa prickarna på kartan, så vet du vart du ska. Redigerad 17 januari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (Nästan)Alla dina bekantskaper slutar med att du dödar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Bäst hittills, tror jag Den hade ju en poäng! Haha! Det var ju det som var poängen - att dom andra saknade poäng... (Okej, nu känner sig Lofon logisk här... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Du gasar med moppen och lutar dig bakåt när du slår i trottoar kanten och tror du ska kunna grinda på räket bredvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) Du ropar ''Men helvetes jävla fittlagg!! då du missar målet I handboll. Du går omkring och svär till folk för att sedan chockat säga ''Förlåt så hemskt mycket, jag trodde inte det var verklighet.'' Redigerad 2 april, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Du dödar någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Du ropar ''Men helvetes jävla fittlagg!! då du missar målet I handboll. Du går omkring och svär till folk för att sedan chockat säga ''Förlåt så hemskt mycket, jag trodde inte det var verklighet.'' Fyfan. Vad. Tråkigt. Jag är imponerad över tråkigheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Du ropar ''Men helvetes jävla fittlagg!! då du missar målet I handboll. På vilket sätt karakteriserar det just GTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Du reagerar inte när fem bilar tutar idiotmycket på dig när du är ute och kör bil, eftersom du är van vid att alla bilar alltid tutar mot dig oavsett om du kör på rätt sida eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Du sprider kunskap om vad du har varit med om i form utav listor på tecken som tyder på att man spelat GTA för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hansolo86 Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Du kör mot rött eftersom du VET att polisen inte stoppar dig för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Du blir gripen för att polisen har krockat med dig, eller om dom kör in i dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Du reagerar på att du ser talet 69 överallt. På prislappar, i matteboken, i tidningen med mera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trim Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 (redigerad) hmm du har en bil(som du tog från din homie utan att han blev så sur)... den kör du med som en galning och krockar en stolpe så den lossnar från marken o flyger iväg en bit. men bilen funkar bra. fast den är lite repig i lacken efter några volter och frontalkrockar men? vad bryr du dig om de? du tror att bilen är fin när du haft den i garaget i en sekund Redigerad 1 juni, 2007 av trim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Du frågar expiditen på Stadium om det finns ett Claude Speed-skinn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Du frågar expiditen på Stadium om det finns ett Claude Speed-skinn. Ajj... sämst hittills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Dessa stämmer på mig 1.När jag ska hem så vill jag inte gå in för att dörren saknar sin gula pil. 2.Det händar att jag kolla i det vänstra hörnet efter en radar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Dessa stämmer på mig 1.När jag ska hem så vill jag inte gå in för att dörren saknar sin gula pil. 2.Det händar att jag kolla i det vänstra hörnet efter en radar. ..eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts