Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Nummer blahblah who cares?: Du tror att polisen inte är simkunnig, och offrar din genom att köra ner den i vattnet i hopp om att polisen ska köra efter, och drunka Offra sin simkunnighet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Offra sin simkunnighet? Din fordon Kolla klockan för sjuttsingen Ser du hur mycket den var? Jag var trött för fasen! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Din fordon Kolla klockan för sjuttsingen Ser du hur mycket den var? Jag var trött för fasen! :'( Jo det är ganska jobbigt har jag hört Redigerad 26 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Nummer 140 (?) // Du börjar drömma om GTA i sömnen. Har faktiskt jag gjort vid flera tillfällen. Jo, det är ganska jobbigt har jag hört Det gäller alla spel: Sluta spela! Så fort man börjar drömma är det dags att lägga av i några dagar, så man har nåt annat i hjärnan igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Men herregud alltså , tror du jag är dum Alltså jag menar Los Angeles ser ju inte exakt ut som Los Santos och San fierro ser inte exakt ut som San Fransisco, R* har ju tagit dom städerna och i stort sett gjort om dom men det jag menar är om man kunde hoppa in i spelet typ om du fattar. Varje gatuhörn är ju unikt i spelet, det finns ingen snutstation just där i San Fransisco och det finns inte Wang cars osv osv. Dom har ju inte tagit San fransisco och gjort om varenda hus och varenda gata till San fierro trots allt Sedan skulle det ju va grymt om det trots allt va så. Då skulle man ju kunna besöka CJ's morsas hus och se Grove Street och allt annat i Los Santos Måste Kvåta. Du, städerna är faktiskt rätt lika. San Fierro och dess verkliga likhet är hårfin. Nästan Tycker dock det var väldigt osmart av Rockstar att inte lägga in Alcatras. Det är ju känt. Dem har ju lagt in de mäst kända grejjorna. Och, ja. Är inte Alcatraz känt så vet inte jag vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Måste Kvåta. Du, städerna är faktiskt rätt lika. San Fierro och dess verkliga likhet är hårfin. Nästan Tycker dock det var väldigt osmart av Rockstar att inte lägga in Alcatras. Det är ju känt. Dem har ju lagt in de mäst kända grejjorna. Och, ja. Är inte Alcatraz känt så vet inte jag vad. Fint där! Tycker inte någon att denna tråden har gått ut på off-tropic? Ni får nog gå tillbaka till handlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Fint där! Tycker inte någon att denna tråden har gått ut på off-tropic? Ni får nog gå tillbaka till handlingen Jo. Jag ska starta en topic om likheter Real life och In tha game. Åter igen. Men ta bort bilderna i kvåten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 "tio tecken på att du spelar för mycket GTA" Tror nog inte att det hör ihop riktigt mkt med bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 "tio tecken på att du spelar för mycket GTA" Tror nog inte att det hör ihop riktigt mkt med bilden Sa jag det? Nej, vi var inne på det spåret. Offtopicspåret. Och jag fortsatte. Men nu sa du att vi var lite offtopic så nu borde vi gå ontopic. Nåja. Ett annat tecken; Du scannar radion hela dagen i hopp om att få fram någon av de radiostationerna som finns i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Nummer nånting på 140: Du kan inte simma från en strand till en annan för du tror att du kommer bli efterlyst av polisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Nummer nånting på 140: Du kan inte simma från en strand till en annan för du tror att du kommer bli efterlyst av polisen That was good Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Du hoppar från ett högt tak, slår halvt ihjäl dig går in på mcdonalds tar en hamburgare och kommer ut utan en skråma någonstans...... Hmm.. kanske funkar...... måste prova... önska mig lycka till eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 ??? Du tror att du kan tjäna pengar på att först döda människorna inne på McDonalds, plocka upp pengarna, vända dig med ryggen emot liken och när du väntar dig om efter en stund så sitter det nya människor som äter - Färdiga att plockas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Du tror att Burger Shot, Pizza Stack och Cluckin' Bell finns nere på byn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Du öppnar img tools och hoppas att du ska få en ny bil. Du kör som en kratta, varför vara rädd om bilen? Bara att plocka en ny. Om du vinner på lotto köper du en massa vapen, bara för att dom kan vara bra att ha. Om du ska ta dig långt och inte orkar köra skriver du bara in "jumpjet" sen flyger du dit istället. Varför landa ett plan när bara att hoppa fallskärm. Om nån står ivägen är det deras problem, dom bara respawnar nån annanstans. Du tror att det bara finns snabbmat här i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Du trycker in koder i sömnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Om du ska ta dig långt och inte orkar köra skriver du bara in "jumpjet" sen flyger du dit istället. Öh... skriva rätt ut i luften??? Eller är ett tecken att man springer runt med ett tangentbord fastlimmat i tummarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Du hamnar på GTAsajtens forum när du har googlat efter fusk/hjälp/modding till ett GTA-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Du hamnar på GTAsajtens forum när du har googlat efter fusk/hjälp/modding till ett GTA-spel. Menar du nuförtiden? Om du menar innan du joinade skulle jag snarare säga: Du hamnar på GTAsajtens forum när du har googlat efter fusk/hjälp/modding till ett GTA-spel. Och fastnar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Du fortsätter att komma på en massa tecken, trotts att det inte funnits särskillt många fyndiga av dom senaste hundratrettio på listan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts