Mervin Skrivet 15 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Nr X: Du kan inte simma om du är från Liberty City. *Får slut på ideér... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Måste sabba lite glädje med att säga att ca 5 av alla dom här över hundra tecknena är riktiga tecken. - får en känsla av att du måste klottra över lila klotter du ser. - Får för dig att gena genom praken - Kommer på att du hittar bättre i spelets stad en i staden du bor. Detta är riktiga tecken på att du spelat för mycket. - Du hoppar upp på en bil och åker snålskjuts genom att skjuta på bilen en gång.????? Gör du det är du ju bara helt dum i huvudet. Tror du att du får det från ett spel ska du antagligen slänga alla spel du någonsin ägt och aldrig mer gå in i en spel butik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Måste sabba lite glädje med att säga att ca 5 av alla dom här över hundra tecknena är riktiga tecken. - får en känsla av att du måste klottra över lila klotter du ser. - Får för dig att gena genom praken - Kommer på att du hittar bättre i spelets stad en i staden du bor. Detta är riktiga tecken på att du spelat för mycket. - Du hoppar upp på en bil och åker snålskjuts genom att skjuta på bilen en gång.????? Gör du det är du ju bara helt dum i huvudet. Tror du att du får det från ett spel ska du antagligen slänga alla spel du någonsin ägt och aldrig mer gå in i en spel butik Men vafan... tror du folk är seriösa och verkligen gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Men vafan... tror du folk är seriösa och verkligen gör det? Det är väl vad tråden handlar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Nummer 100...någonting: Du går in i en pizzeria och siktar en pistol mot kassören. Sedan går du ut ur pizzerian och går genast tillbaka in igen och ingen kommer ihåg vad som hände 5 sekunder sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Nr 132 eller ? Nånting iallafall: Du tror att du kan slå ner en lyktstolpe med bara händerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Igentligen.. Jag hittar tusen gånger bättre I tex. San Andreas än här I Umeå. Kan ta mig från en destination till en annan uan karta. Alltså har jag spelar för mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Nummer 135 (?): Du kan pumpa en badboll full med bly, den kommer ändå aldrig gå sönder. (Bara studsa jävligt högt upp i luften) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Igentligen.. Jag hittar tusen gånger bättre I tex. San Andreas än här I Umeå. Kan ta mig från en destination till en annan uan karta. Alltså har jag spelar för mycket? Jag tror att runt 60 % som spelat GTA San andreas väldigt mycket kan hitta bättre i spelet än sin hemstad, så är det bara för i San Andreas vill du utforska allting, däremot, vill du utforska allt i Umeå ?? Sedan är trots allt San andreas mindre än en riktig stad så det borde vara lättare o hitta i spelet Två till roliga tecken på att du spelat för mycket GTA här nere Nummer ?: När du dödar någon tror du att det kommer ramla stora sedelbuntar från kroppen (fickorna). Nummer ??: Så fort du får en ny vän (polare) så tror du att du kan göra uppdrag hos honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Jag tror att runt 60 % som spelat GTA San andreas väldigt mycket kan hitta bättre i spelet än sin hemstad, så är det bara för i San Andreas vill du utforska allting, däremot, vill du utforska allt i Umeå ?? Sedan är trots allt San andreas mindre än en riktig stad så det borde vara lättare o hitta i spelet Mjo, hela San Andreas är ju inte litet. Men det upplevs ju litet eftersom bilarna både accar och kör fortarre än IRL. Skulle du gå genom hela San Andreas så ... ja, resten kan du ju räkna ut. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Mjo, hela San Andreas är ju inte litet. Men det upplevs ju litet eftersom bilarna både accar och kör fortarre än IRL. Skulle du gå genom hela San Andreas så ... ja, resten kan du ju räkna ut. xD ok, kanske du har rätt i ja, men skulle va grymt om San Andreas fanns på riktigt och man kunde typ besöka stället Fast då skulle stället antagligen vara fyllt med turister som spelat spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) ok, kanske du har rätt i ja, men skulle va grymt om San Andreas fanns på riktigt och man kunde typ besöka stället Fast då skulle stället antagligen vara fyllt med turister som spelat spelet Hahahaha. Någonsin hört talas om Kalifornien? Redigerad 19 november, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Igentligen.. Jag hittar tusen gånger bättre I tex. San Andreas än här I Umeå. Kan ta mig från en destination till en annan uan karta. Alltså har jag spelar för mycket? Från ett ställe till ett annat är ju ingen fara, men släpp ner mig varsomhelst i VC och jag kan peka ut var de närmaste armor, vapen, health, vissa bilar och annat är. Try me! Ta en print så vet jag var du står. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Hahahaha. Någonsin hört talas om Kalifornien? Men herregud alltså , tror du jag är dum Alltså jag menar Los Angeles ser ju inte exakt ut som Los Santos och San fierro ser inte exakt ut som San Fransisco, R* har ju tagit dom städerna och i stort sett gjort om dom men det jag menar är om man kunde hoppa in i spelet typ om du fattar. Varje gatuhörn är ju unikt i spelet, det finns ingen snutstation just där i San Fransisco och det finns inte Wang cars osv osv. Dom har ju inte tagit San fransisco och gjort om varenda hus och varenda gata till San fierro trots allt Sedan skulle det ju va grymt om det trots allt va så. Då skulle man ju kunna besöka CJ's morsas hus och se Grove Street och allt annat i Los Santos Redigerad 19 november, 2006 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Men herregud alltså , tror du jag är dum Alltså jag menar Los Angeles ser ju inte exakt ut som Los Santos och San fierro ser inte exakt ut som San Fransisco, R* har ju tagit dom städerna och i stort sett gjort om dom men det jag menar är om man kunde hoppa in i spelet typ om du fattar. Varje gatuhörn är ju unikt i spelet, det finns ingen snutstation just där i San Fransisco och det finns inte Wang cars osv osv. Dom har ju inte tagit San fransisco och gjort om varenda hus och varenda gata till San fierro trots allt Sedan skulle det ju va grymt om det trots allt va så. Då skulle man ju kunna besöka CJ's morsas hus och se Grove Street och allt annat i Los Santos Hahahaha! Tror du jag är dum? Och ja, jag tror du är en aning små dum. Redigerad 19 november, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Från ett ställe till ett annat är ju ingen fara, men släpp ner mig varsomhelst i VC och jag kan peka ut var de närmaste armor, vapen, health, vissa bilar och annat är. Try me! Ta en print så vet jag var du står. Av någon anledning kan jag inte hitta lika bra i VC. Men som du säger, av extremt många bilder som postas här vet jag exakt vart det är. Så ska det vara också. Jag vill inte lämna GTA-serien ''olöst''.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Hahahaha! Tror du jag är dum? Och ja, jag tror du är en aning små dum. Okejj, lite små dum är jag men nu ska vi inte gå offtopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Nummer blahblah who cares?: Du tror att polisen inte är simkunnig, och offrar din genom att köra ner den i vattnet i hopp om att polisen ska köra efter, och drunka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Nummer nånting..... du tror att polisen ser dig var du än befinner dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Nummer 140 (?) // Du börjar drömma om GTA i sömnen. Har faktiskt jag gjort vid flera tillfällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts