Ace Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Mjo.. vill ha något roligt spel.. Tipsa om lite roliga spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) MDK1 & 2 Och då menar jag ROLIGA spel! om du har den sorts humor... Redigerad 29 augusti, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Call of Duty, gammalt men det funkar Kul att lira MP i alla fall. Redigerad 29 augusti, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 World of Warcraft ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 MDK1 & 2 Och då menar jag ROLIGA spel! om du har den sorts humor... MDK står för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Säg vad du redan har så är det lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Säg vad du redan har så är det lättare. Här har du en lista på hans spel: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=0entry540302 Jo, jag rekommenderar VC-MP, SA-MP starkt... Dem är ju bara moddar men man får väll rekommendera dem ändå? Redigerad 29 augusti, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Här har du en lista på hans spel: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=0entry540302 Jo, jag rekommenderar VC-MP, SA-MP starkt... Dem är ju bara moddar men man får väll rekommendera dem ändå? Kopierar listan hit.. så slipper man fler kommentarer.. Jodå.. moddar går också bra att tipsa om Har dessa spelen: Battlefield 2 Battlefield Vietnam Big Mutha Truckers 2 (Hell yea!) BloodRayne 2 Brothers In Arms Call of Duty FlatOut GTA San Andreas Guild Wars Hitman Contracts Medal of Honor Pacific Assault NBA Live 2005 NHL 2005 Splinter Cell Chaos Theory SWAT 4 Half-Life 2 Counter-Strike: Source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Hugg till på WoW/Roseonline , u name it.. 1 500'nde inlägget! Edit2 : Tog bort guild wars, såg att du hade det Redigerad 29 augusti, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Ser ut som om du bara spelar spel på pc så jag listar några datorspel. Mafia... hey, du har ju redan en massa bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) MDK står för? Max - En robbot hund med 4 armar som kan bära 4 vapen samtidigt, kan styras i 2:an Doctor - En professor i Kemi som kan koka ihop det mest, kan styras i 2:an Kurt - Huvudpersonen med massa inbyggda saker i dräkten, spelas i 1:an och 2:an Redigerad 29 augusti, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vet inte om du bara har pc men om du har X-box köp Ninja Gaiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Ser ut som om du bara spelar spel på pc så jag listar några datorspel. Mafia... Har Mafia.. dock inte installerat.. har flera spel.. orkar inte rada upp alla som inte är installerade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Max - En robbot hund med 4 armar som kan bära 4 vapen samtidigt, kan styras i 2:an Doctor - En professor i Kemi som kan koka ihop det mest, kan styras i 2:an Kurt - Huvudpersonen med massa inbyggda saker i dräkten, spelas i 1:an och 2:an Hade för mig att det stog för Murder Descent Kill, vet inte riktigt vart jag har fått det ifrån då men men BTW vafan äre för grej han har på huvudet har jämt undrat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) +Katamari Damacy asroligt, spelade hos en kompis förut. +Psychonauts ett måste, värkar fett najs Conker:Live and Reloaded (Xbox) har inte Xbox men det värkar coolt ändå Total Overdose läste om det i superplay, sjukt spel men värkar jävligt underhållande Marc Eckos Getting Up värkar så satans överdrivet och larvigt att det nästan värkar soft +Prince of persia 3 det ska jag skaffa iaf, you just gotta love the prince The Warriors slå och spring, najs (eller som jag uppfattat det iaf) Bully slå och spring, najs (eller som jag uppfattat det iaf) det är det jag kommer på nu, kommer jag på fler så editerar jag, men jag tycker du ska kolla upp spelen Dem med ett plus framför sig är spel du värkligen borde kolla upp! Redigerad 29 augusti, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Imperial Glory vart kul. Har bara spelat demot. Men min kompis har det och han sääger att det är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Bah. MDK är trist engilt mig. Men. WoW är ju kul. Beroende framkallande dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Warcraft går alltid hem på Battle.net, och sen är Rome: TW roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Hade för mig att det stog för Murder Descent Kill, vet inte riktigt vart jag har fått det ifrån då men men (:!!! BTW vafan äre för grej han har på huvudet har jämt undrat det? En hjälm, med inbyggd zoomkikare! Bah. MDK är trist engilt mig. tongue.gif Men Bah., tyck det då... HAHA aja, alla kan väl inte ha samma humor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Max - En robbot hund med 4 armar som kan bära 4 vapen samtidigt, kan styras i 2:an Doctor - En professor i Kemi som kan koka ihop det mest, kan styras i 2:an Kurt - Huvudpersonen med massa inbyggda saker i dräkten, spelas i 1:an och 2:an Åhh, nu kommer jag ihåg att jag ahr det på cd nånstans, medföljde som gratis spel i en sedan länge död spel tidning vid namn "Incite Pc-Games" varje månad la dom med en halv-gammal fullversion, en gång fick man emd "Earth 2.1.5.0" Det rekomenderas vverkligen, saknar alla finneser som Snygg grafik eller sånt... men spelglädje är det full proppat med, det är faktiskt det enda RTS som jag fastnat i. En 3:a (earth 2160) är också på gång. verkar riktigt lovande... om du gillar RTS är det verkligen nått att kolla in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts