Siana Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Bli mer som partik (trevlig) kände inte dig heller så bra men hej då Men FFS! FÖRVÄNTAR DU DIG ATT FOLK SKA VARA VÄNLIGA OCH VISA HÄNSYN NÄR DU DE TIO SENASTE MINUTERNA BARA SPAMMAT NER OFF-TOPIC DELEN AV GTASAJTEN? HUR FAN KAN DU KRÄVA ATT FOLK SKA VARA TREVLIGA EMOT DIG NÄR DU BARA FÖRSTÖR? NU BLIR JAG FANIMEJ ARG PÅ RIKTIGT! Redigerad 29 augusti, 2005 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Men FFS! FÖRVÄNTAR DU DIG ATT FOLK SKA VARA VÄNLIGA OCH VISA HÄNSYN NÄR DU DE TIO SENASTE MINUTERNA BARA SPAMMAT NER OFF-TOPIC DELEN AV GTASAJTEN? HUR FAN KAN DU KRÄVA ATT FOLK SKA VARA TREVLIGA EMOT DIG NÄR DU BARA FÖRSTÖR? NU BLIR JAG FANIMEJ ARG PÅ RIKTIGT! Ord på dig Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Denna gången var jag så smart så jag hotade bara med varning, och så väntade jag till det gick längre så jag har en anledning att hybernata honom också, stålt över mig själv är jag puss på dig chai NEEEEEEEEEEEEEEEEJ dumma arvid (no offense ) har varnat honom... så då går det inte hybernata nu iallafall Redigerad 29 augusti, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Denna gången var jag så smart så jag hotade bara med varning, och så väntade jag till det gick längre så jag har en anledning att hybernata honom också, stålt över mig själv är jag puss på dig chai NEEEEEEEEEEEEEEEEJ dumma arvid (no offense ) har varnat honom... så då går det inte hybernata nu iallafall Behövs inte, han fick 2 veckors hybernating också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Behövs inte, han fick 2 veckors hybernating också. Bra! smart arvid *klappa på huvudet* ps. vilken makt vi har som postar i låst tråd Redigerad 29 augusti, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts