NamChai Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 HERRE JÄVLAR MODS SOM HÅLLER PÅ LÅSER TRÅDAR NI TROR ATT NI HAR NÅN JÄVLA MAKT BANNA MIG FÖR FAN! HAR TRÖTTNA PÅ ER I GTASAJTEN FÖRUTOM VISSA SOM E SHYSSTA OCH RÖSTA MIG SOM BÄST I VÄRLDEN. OM NI VILL HA MIN MSN SÅ SKICKA PM TILL HOWHOW HAN GER ER DEN PEACE ALLA DUMMA OCH SNÄLLA!!!!!!!!!!! LOVE//THE ONE AND ONLY!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Skönt att du sticker Hultenius skaffar moderator pga. en enda anledning: att upprätta ordningen. Dom ska låsa trådar som spårar ur. Så dra åt helvete om du inte gillar sånt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Reported and hybernated ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Um, du kan väll inte vara seriös? Du kanske försöker vara "rolig" för dina vänner eller något sådant, det är bara patetiskt och jag hoppas att du själv inser det när du blir äldre. Ha ett bra liv. Redigerad 29 augusti, 2005 av Kaboom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Synd att du drar. Hejdå! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Hejdå kommer absolut inte att sakna dig Jag är så jävla trött på små fula spammers som vill verka rebelliska Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Det e inta bara modsen jag e trött på det e medlemar som er med ceone och kaboom jag har tröttna på. modsen e schyssta och gör bara sit jobb jag vet tummen up för modsen. Hej då ni skitar som altid ska gnälla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Hejdå, kände dig inte så bra men hade inget emot dig. Ha det bra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Bye!! Moderators = Vaktmästare fast coolare Hultenius kan ju inte sitta här hela dagarna så han skaffar han säg moderatorer. Så sköter dom ordningen när han inte kan i stället Redigerad 29 augusti, 2005 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Bye!! Moderators = Vaktmästare fast coolare Hultenius kan ju inte sitta här hela dagarna så han skaffar säj moderatorer. Så sköter dom ordningen istället Akta stavning! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Det e inta bara modsen jag e trött på det e medlemar som er med ceone och kaboom jag har tröttna på. modsen e schyssta och gör bara sit jobb jag vet tummen up för modsen. Hej då ni skitar som altid ska gnälla I Bild på dig själv-topicen skrev du inte att du hade något emot Kaboom men jag ser att du har ändrat uppfattning. Jag har inte haft något emot dig innan men när du har hållit på så här dom senaste dagarna kommer jag inte sakna dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 KalleR, ska vi sitta här och mobba NamChai hela dan eller ska vi låsa topicen? *LÅST* Argh! .. Är det nån av er som har hänglås och nyckel på sej? :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Hejdå, kände dig inte så bra men hade inget emot dig. Ha det bra! Bli mer som partik (trevlig) kände inte dig heller så bra men hej då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) HAha, oj vad fel det kan bli Redigerad 29 augusti, 2005 av T-Ryder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Nu är vi en person närmaredet spamfria GTAsajten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Nu är vi en person närmaredet spamfria GTAsajten. Sånt jag blir störd på Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Det e inta bara modsen jag e trött på det e medlemar som er med ceone och kaboom jag har tröttna på. modsen e schyssta och gör bara sit jobb jag vet tummen up för modsen. Hej då ni skitar som altid ska gnälla Umm, du förväntar dig väll inte att jag ska vara trevlig emot dig när du säger att jag inte har något liv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Sånt jag blir störd på Det är hård kritik klarar man inte av den..... Stick! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Sånt jag blir störd på Skulle inte du precis dra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Skulle inte du precis dra? Han måste tycka att det är sååå kul att spamma ner forumet. Vill du spamma förstör ett dåligt forum istället : http://forum.fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts