Jump to content

HEJ DÅ

NamChai
 Share

Recommended Posts

HERRE JÄVLAR MODS SOM HÅLLER PÅ LÅSER TRÅDAR NI TROR ATT NI HAR NÅN JÄVLA MAKT BANNA MIG FÖR FAN! HAR TRÖTTNA PÅ ER I GTASAJTEN FÖRUTOM VISSA SOM E SHYSSTA OCH RÖSTA MIG SOM BÄST I VÄRLDEN. OM NI VILL HA MIN MSN SÅ SKICKA PM TILL HOWHOW HAN GER ER DEN PEACE ALLA DUMMA OCH SNÄLLA!!!!!!!!!!!

LOVE//THE ONE AND ONLY!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det e inta bara modsen jag e trött på det e medlemar som er med ceone och kaboom jag har tröttna på. modsen e schyssta och gör bara sit jobb jag vet tummen up för modsen. Hej då ni skitar som altid ska gnälla

I Bild på dig själv-topicen skrev du inte att du hade något emot Kaboom men jag ser att du har ändrat uppfattning.

Jag har inte haft något emot dig innan men när du har hållit på så här dom senaste dagarna kommer jag inte sakna dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det e inta bara modsen jag e trött på det e medlemar som er med ceone och kaboom jag har tröttna på. modsen e schyssta och gör bara sit jobb jag vet tummen up för modsen. Hej då ni skitar som altid ska gnälla

Umm, du förväntar dig väll inte att jag ska vara trevlig emot dig när du säger att jag inte har något liv?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...