NamChai Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Jag tycker att vissa på gtasajten e helt dumma i huvudet och vissa e schyssta som fan. Man ser reported, gnäll osv i nästan alla topicar och det har stört mig i huvudet nu har jag blivit knäpp pga av er knäppisar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) BaHaha, du är en utav dom dåliga, inget illa menat men te.x: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33745 Redigerad 29 augusti, 2005 av T-Ryder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 BaHaha, du är en utav dom dåliga Exakt detta jag mennar nu blir jag galen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Naww vi är dumma i huvudet... det är hos dig felet ligget, inte hos oss Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts