Lindström Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Mm, har googlat men bara hittat Trail-versioner som man inte kan göra nåt med.. Så, finns det något bra röstförvrängar-program som funkar med vent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Mm, har googlat men bara hittat Trail-versioner som man inte kan göra nåt med.. Så, finns det något bra röstförvrängar-program som funkar med vent? AVS Voice changer tror jag det heter. Finns i alla välsorterade tandpetar butiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Det skaffade jag idag men hade ingen cd-key.. Om du har så kan du ju PM'a mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Det skaffade jag idag men hade ingen cd-key.. Om du har så kan du ju PM'a mig! Nä jag har ingen key. Men alltså om du söker i gammelmormors syltburk så ska du se att det finns nog en key gömd nånstans på botten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Det skaffade jag idag men hade ingen cd-key.. Om du har så kan du ju PM'a mig! Kolla dina PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Thx, men jag har inte nån av versionerna du hade key till! Kolla pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Hey! Det där programet var ju asbra! Fan vad kul att lyssna på en låt och ha på det! Finns det fler liknande program, med fler inställningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Hahaha, fan va fett! Tack Epix! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Hahaha, fan va fett! Tack Epix! Nemas Problemas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Kan du ej pm:a mig det? Vad många förvrängar topics det kom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts