Xemtoth Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Jag fick mitt manhunt idag (till PS2) och jag har ett Max memory 16 mb card, Här kommer problemet: Varför hänger sig konsollen när jag gått på spar ikonen? går in på menyn o sparar, kan det va skit på linsen? skivan är inte repig eller nåt ytterst tacksam för svar! edit: Jag kanske gör fel? säg iaf hur man savar i så fall Redigerad 29 augusti, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vet inte men Manhunt är ett skabbigt skitspel och det är en skamfläck för R* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Känns som Manhunt är lite av ett spel R* gjorde för att reta upp kritikerna eftersom det får så mycket skit hela tiden, lite som Bully som det tillvärkar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Har inte dammsugit mitt PS2 ,kan det bero på det? det var rätt dammigt när jag kollade idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Vet inte men Manhunt är ett skabbigt skitspel och det är en skamfläck för R* Hehe, du kan knappast ha spelat igenom Manhunt. Det är ett väldigt bra spel. Ontopic: Försök att spela vidare tills du får en ny save chans och försök att sava där istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Hehe, du kan knappast ha spelat igenom Manhunt. Det är ett väldigt bra spel. Ontopic: Försök att spela vidare tills du får en ny save chans och försök att sava där istället Gör det men allt hänger sig bara, kan det bero på att jag inte har Sonys orginal Memory card? har ju ett annat Mitt: http://www.siba.se/images/articles/2/SE86198.jpg Orginal: http://www.siba.se/images/articles/2/SE55368.jpg eller gör det ingen skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 *Lånar tråden lite* Jag har Hitman 2 till PS2, men på en av de sista banorna hänger sig spelet exakt på samma ställe varje gång jag försöker spela om. Vad kan felet vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Testade nu med min polares memory card,Detta kort och det funkade att save:a. Jag tänkte då köpa ett nytt memory card, 8 mb, va kosstar ett sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Testade nu med min polares memory card,Detta kort och det funkade att save:a. Jag tänkte då köpa ett nytt memory card, 8 mb, va kosstar ett sånt? C.a 200:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 C.a 200:- Kan du säga nån bra sida där man kan beställa ett billigt orginal memory card? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Kan du säga nån bra sida där man kan beställa ett billigt orginal memory card? .http://www.webhallen.com/prod.php?id=3287 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) .http://www.webhallen.com/prod.php?id=3287 Okey, får väll unna mig pengarna, ska först kolla om nån säljer ett i skolan eller nåt, annars beställer jag det från webhallen edit: Yay, får köpa ett Memory card (sony,8 mb orginal) för 100 kr av en klasspolare edit2: Yeeehaa! har fixat nytt memory card, det funkar nu, tack för all hjälp (:!!! Redigerad 31 augusti, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts