MarkusE Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Här kommer min andra Stunt film. Ge mig gärna tips om hur jag ska förbättra mig, om ni tycker min film var dålig. http://rapidshare.de/files/4497082/Some_ot...dreas_.ace.html SKRIV gärna! jag tål kritik! Redigerad 29 augusti, 2005 av MarkusE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OskarJ Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Snygg film musiken var sådär men den var bra 9/10 //Oskar Redigerad 29 augusti, 2005 av OskarJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Kanske en... 7/10 Stunts: 8/10 Några RIKTIT bra,men inget otroligt. Musik: 5/10 ganska bra,men jag gillar inte Guns N' Roses i en stuntfilm. Men det är min åsikt,musik kritik ska du inte ta så hårt! Redigering: 3/10 Jag säger bara... nej. Ingen riktig editering. Prova ladda ner Vegas,och prova lite effekter. Det borde alltid vara lite mer och inte bara att stunten kommer efter varann. En flash övergång,till exempel? hursomhelst, prova effekter. Talang har du,bara du editerar kommer vi att få se några riktit bra filmer i framtiden Film överlag: Ganska bra film,men sett bättre. Och SNÄLLA! Om det är en stuntfilm så vill jag inte se skjutande. Möjligen om det är en sånhär skjut/stuntfilm,men inte annars (:!!! Redigerad 30 augusti, 2005 av Östis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 31 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Andedningen att jag inte gjorde övergångar var att man inte hinner se hela klippet då men jag ska ladda ner vegas och testa det! Och jag kan inte minnas att jag sköt nåt i filmen,kanske bara en gång när en polis utan huvud körde! Kanske inte så lätt att se men kollar man noga så ser man att polisen inte har ett huvud! För det har jag blåst bort. Redigerad 31 augusti, 2005 av MarkusE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Hmm vet inte hur man tankar ner eller ser filmen :"> Jag är inte så bra på sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Vilket program har ni när ni kollar på filmen?? kan inte se med WMP eller Quicktime:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Vilket program har ni när ni kollar på filmen?? kan inte se med WMP eller Quicktime:S VLC video Lan . kanske, Har inte testat ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 "Some_other_jump_in_San_Andreas_.ace" som filen heter är inte ett filformat. Det är komprimerad fil. Du zippar upp den med Winrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Filmen var rätt bra. Men ni som lyssnar på Reggae vet att låten Bad Boys inte görs av Will Smith utan det är Inner Circle som har gjort den och sjunger den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Så sant. Däremot medverkar Will Smith i filmen med samma titel.. Redigerad 31 augusti, 2005 av helmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts