Jump to content

Min andra Stunt film!

MarkusE
 Share

Recommended Posts

Kanske en... 7/10

Stunts: 8/10 Några RIKTIT bra,men inget otroligt.

Musik: 5/10 ganska bra,men jag gillar inte Guns N' Roses i en stuntfilm. Men det är min åsikt,musik kritik ska du inte ta så hårt! ^_^

Redigering: 3/10 Jag säger bara... nej. Ingen riktig editering. Prova ladda ner Vegas,och prova lite effekter. Det borde alltid vara lite mer och inte bara att stunten kommer efter varann. En flash övergång,till exempel? hursomhelst, prova effekter. Talang har du,bara du editerar kommer vi att få se några riktit bra filmer i framtiden :D

Film överlag: Ganska bra film,men sett bättre. Och SNÄLLA! Om det är en stuntfilm så vill jag inte se skjutande. Möjligen om det är en sånhär skjut/stuntfilm,men inte annars (:!!!:)

Redigerad av Östis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Andedningen att jag inte gjorde övergångar var att man inte hinner se hela klippet då men jag ska ladda ner vegas och testa det!

Och jag kan inte minnas att jag sköt nåt i filmen,kanske bara en gång när en polis utan huvud körde! :blink: Kanske inte så lätt att se men kollar man noga så ser man att polisen inte har ett huvud! För det har jag blåst bort. ;P

Redigerad av MarkusE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor