Flash GTA Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Jag har gjort följande: Filmstudio, Malibu Club, Kaufman Cabs och print works, men varför får jag inga nya uppdrag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Jag har gjort följande: Filmstudio, Malibu Club, Kaufman Cabs och print works, men varför får jag inga nya uppdrag?? Sunshine autos och Boatyard då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Du har inte gjort Pole Position. Och sen de 2 som Xemtoth skriver. Men det är möjligt att du får ett samtal efter du klarat 1 av de 3 då spelet kan bugga ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flash GTA Skrivet 31 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Var ligger Boatyard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Var ligger Boatyard? Där du hämtade Squallon i uppdraget The fastest boat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Du måste göra alla fastighets uppdrag (alla i T.E.X sunshine autos) utom två (jag brukar till att börja med skippa glassfabriken och boatyard tills efter jag klarat spelet ) ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts