RPK Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Kan nån ge mig nått tips för att klara updraget "new model army" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Ta inte broarna först eller hindren som är runt banan. ta ut alla tanks först. Sen broarns sen hindren Redigerad 29 augusti, 2005 av Balor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Ok ska pröva provade fast hella tiden så va det något i vägen :'( Redigerad 29 augusti, 2005 av RPK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jensen Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Ta "i lugn och ro" ut alla tanksen, sen ordnar du alla broar, sen så tar du bort alla hinder, nemas problemas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Men så fort jag hade tagit bort ett hinder så kom det hella tiden nån nytt hinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Vad gör man på det uppdraget? EDIT: Nu vet jag vilket uppdrag Ta stridsvagnarna först. Och du kan klara storyn utan att klara det uppdraget. Redigerad 29 augusti, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Vad gör man på det uppdraget? EDIT: Nu vet jag vilket uppdrag Ta stridsvagnarna först. Och du kan klara storyn utan att klara det uppdraget. Men har inga andra updrag att göra än nån som kan klara den till mig Redigerad 29 augusti, 2005 av RPK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Lägg upp filen så gör jag den åt dig. men det är bara att ta det lungt. Mera info: ja han lägger mera hinder ut. men du behöver inte flyga så långt när du har tagit bort dom. Oxå när du har gjort allt utom hindren. följ efter bilen så ska det gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 30 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Lägg upp filen så gör jag den åt dig. men det är bara att ta det lungt. Mera info: ja han lägger mera hinder ut. men du behöver inte flyga så långt när du har tagit bort dom. Oxå när du har gjort allt utom hindren. följ efter bilen så ska det gå. Har du msn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Du kan lägga upp filen här om det är det du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 30 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Du kan lägga upp filen här om det är det du vill. Helst inte för vissa bara snor spar filar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Haha ok men det stör väll inte dig? jag kan hjälpa dig min msn är Mad-Wille@hotmail.com tror jag Jag ska inte sno den för jag har redan klarat 100% av spelet. EDITt:Jag har klarat det nu Redigerad 30 augusti, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts