Tiger Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Heh, älska vet jag inte, men jag gillar en viss person väldigt mycket dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Jaså, så du har bara hört visa saker i hela ditt liv? Det är nog bara nåt du har fått för dig, för du är ju en 14is. Allvarligt talat; vad har du för rätt att dra sådana här slutsatser om folk? Det är sant att man "älskar" folk på ett annat sätt när man är äldre, har andra intryck av världen och så vidare, men klart att man även som yngre kan älska. Så länge man är en människa vid sina sinnens fulla bruk är det fullt möjligt, och jag tror att alla som postat här är just det. Att du sedan helt plötsligt kallar någon "fjortis" borde väl även det säga något om hur mogen du är. Och jepp, jag älskar... hela världen. Big lurrv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Hum, nja inte direkt älskar, men stöter på en otroligt fin och snäll tjej hon verkar gilla mig med aja, enda riktiga kärleken är väl riktad mot datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 aja, enda riktiga kärleken är väl riktad mot datorn Haha lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts