Jump to content

Älskar du nån?

I lol
 Share

Älskar du nån?  

70 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Ja, men hon är inte min flickvän.

Och vadå för ung? Älska någon kan man väl göra oavsett hur gammal man är?

Nej, ålder har ingen betydelse. Men om jag skulle gå och skaffa mig en brud i 14års ålder så hade det varit lite överdrivet enligt mig.

Men det där är ju olika från person till person.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Jo

En tjej i min klass. Hon är asläcker (kanske inte lika snygg som Jessica Alba...), smart (inte bäst betyg i klassen direkt, men hon ÄR naturvetare), och trevlig.

Fast vi är båda asblyga, så vi kan inte erkänna våra känslor... Jag vågar inte erkänna för henne, och hon har aldrig erkänt för NÅGON!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaså, så du har bara hört visa saker i hela ditt liv? Det är nog bara nåt du har fått för dig, för du är ju en 14is.

Varför skulle man inte kunna älska någon när man är liten? Ja dina föräldrar kanske slog dig när du var liten så du kunde väl inte älska dom? Så man är en fjortis bara för man inte fyllt 15 än? Är bra mognare än dom flästa som går i 9 på min skola iaf du undra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor