Alpha Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Vote: Jo, men inte riktigt älskar. Förövrigt älskar jag min familj. Redigerad 29 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Ja min pojvän! Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Ja, men hon är inte min flickvän. Och vadå för ung? Älska någon kan man väl göra oavsett hur gammal man är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Ja, men hon är inte min flickvän. Utan din...!? "Kompis" eller.... Berätta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Ja, men hon är inte min flickvän. Och vadå för ung? Älska någon kan man väl göra oavsett hur gammal man är? Nej, ålder har ingen betydelse. Men om jag skulle gå och skaffa mig en brud i 14års ålder så hade det varit lite överdrivet enligt mig. Men det där är ju olika från person till person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Älskar min familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Utan din...!? "Kompis" eller.... Berätta... Hon är... hon, helt enkelt. Kompis är väl en underdrift, men det flyger inte kärleksänglar när vi är med varandra. Nånstans mittimellan borde duga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Klart jag älskar nån Och hon älskar mig :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Love is a curse. It makes you lose focuse, it makes you weak. You shoud be hatin' the women that is doin that to you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Hon är... hon, helt enkelt. Kompis är väl en underdrift, men det flyger inte kärleksänglar när vi är med varandra. Nånstans mittimellan borde duga. Skicka blommor med bud till henne.... sånt gillar brudar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vote: Jo , Min flickvän Therése Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Mja, älskar min bästa kompis, och jag tycker om mina andra vänner med.. Har ingen flickvän för tillfället, och vill inte ha en heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vote: Jo En tjej i min klass. Hon är asläcker (kanske inte lika snygg som Jessica Alba...), smart (inte bäst betyg i klassen direkt, men hon ÄR naturvetare), och trevlig. Fast vi är båda asblyga, så vi kan inte erkänna våra känslor... Jag vågar inte erkänna för henne, och hon har aldrig erkänt för NÅGON! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 .vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) *borta*.. Redigerad 29 augusti, 2005 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Älskar min familj och flera av mina vänner. För ung för att älska nån det var då bland det dummaste jag har hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Älskar min familj och flera av mina vänner. För ung för att älska nån det var då bland det dummaste jag har hört Jaså, så du har bara hört visa saker i hela ditt liv? Det är nog bara nåt du har fått för dig, för du är ju en 14is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Jaså, så du har bara hört visa saker i hela ditt liv? Det är nog bara nåt du har fått för dig, för du är ju en 14is. Varför skulle man inte kunna älska någon när man är liten? Ja dina föräldrar kanske slog dig när du var liten så du kunde väl inte älska dom? Så man är en fjortis bara för man inte fyllt 15 än? Är bra mognare än dom flästa som går i 9 på min skola iaf du undra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Två stycken, men jag är så jäkla feg. Har däremot satt upp som mål att försöka med i alla fall en av dem innan nästa sommarlov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts