I lol Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Jo. Min flickvän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Älskar några stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Jag älskar Victoria Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Älskar några stycken. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vote: nej just nu iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Jo, älskar min flickvän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Johanna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Folk här är för unga för att älska. Öh, nej jag älskar inte nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Folk här är för unga för att älska. Öh, nej jag älskar inte nån. Nåja svälj inte andras stålthet Egentligen kan alla älska. Det gäller bara att va mogen att kunna göra det Redigerad 29 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Folk här är för unga för att älska. Öh, nej jag älskar inte nån. Man är aldrig för ung för att älska, men man kan vara för ung för ett förhållande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Tyvär ja som visade sig att vara en hora :/ billigt talat dåra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Självfallet, min familj och min allra bästa vän. Sen tjatar jag på om min kärlek till mänskligheten, men... Nattvardsgästerna. Editation. Jajustja, jag älskar mig själv också - det har Kevin Rowland lärt mig. Redigerad 29 augusti, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Jo, det gör jag nog.. Redigerad 29 augusti, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Mari.. ah Carey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Man kan ju älska personer på olika sätt. Men sen i Lördags så är jag singel, så jag älskar väl inte någon på det sättet just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Älskar mig själv, familjen, och några kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Mjaha, jag trodde ni bara menade brudar... Jag sätter mina systrar framför allt. Nr 1 prioritering. Redigerad 29 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Jo. Min flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vote: Nej Har ingen flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vote: Jo, men inte riktigt älskar Gillar någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts