Spankdogg Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Den tidigare tråden blev nedstängd så jag startar upp en ny. För alla er som inte vet vem Suge Knight är så är det en legendarisk skivbolagschef för Death Row, som är känd för sina maffialiknande metoder. Han är alltså inte en rapstjärna som Aftonbladet hävdar. Aftonbladet är också de ända som hävdar att han blev skjuten i baken och inte i benet, men vem vet. De flesta tror att snubben som sköt honom inte har lång tid kvar att leva, pga av Suges kontakter i undre världen, men vem vet... Redigerad 28 augusti, 2005 av Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Nu vet vi! Vad ska man disskutera? Redigerad 28 augusti, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Aftonbladet länk så jag kan skratta. Den förra länken var felaktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Skjuter alla så jävla dåligt nu för tiden? Hur jävla svårt kan det vara och träffa den där nallebjörnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Afonbladet länk: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,690904,00.html De kallar honom även "Suga" Knight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Afonbladet länk: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,690904,00.html De kallar honom även "Suga" Knight Han liknar Uncle Phil från Fresh prince Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Skjuter alla så jävla dåligt nu för tiden? Hur jävla svårt kan det vara och träffa den där nallebjörnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Han liknar Uncle Phil från Fresh prince Hahaha sant ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Läste om det på kanal 5's text-tv fast då stog det känd RAPPARE blev skjuten så vitt jag vet har han aldrig öppnat munnen i en skivstudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Läste om det på kanal 5's text-tv fast då stog det känd RAPPARE blev skjuten så vitt jag vet har han aldrig öppnat munnen i en skivstudio Men vad jag läste så stog de att han vart skjuten i "baken" .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Står skjuten i BAKEN...Det är kul btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Skjuter alla så jävla dåligt nu för tiden? Hur jävla svårt kan det vara och träffa den där nallebjörnen? .lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Det finns de som tror att han ligger bakom morden på både 2Pac och Biggie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts