-NightHawk- Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Lägg upp en bild på det stället du såg först i spelet San Andreas... Inte Rockstars bilder före relasen utan bilderna på spelet DU såg första gången De flesta av er såg säkert detta stället först av allt: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) EDIT: Ojdå... dubbelpost... Mitt första ställe jag såg: Redigerad 28 augusti, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag tror allas första var där i den lilla småttegränden i Ballasområdet. Annars är det nått konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag tror allas första var där i den lilla småttegränden i Ballasområdet. Annars är det nått konstigt. Ja men om man har sett spelet nån annanstans då?? Och han/hon har kommit fram i spelet lite? Då är det ett annat ställe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Lägg upp en bild på det stället du såg först i spelet San Andreas... Inte Rockstars bilder före relasen utan bilderna på spelet DU såg första gången De flesta av er såg säkert detta stället först av allt: Offtopic: Är ditt grafikkort gammalt som F*N? Ontopic: Samma som dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Offtopic: Är ditt grafikkort gammalt som F*N? Ontopic: Samma som dig Varför ska mitt graffekort vara gammalt?? EDIT: Det kanske var för att 1. Det var varmt, sån där ånga som gör det suddigt... 2. Bilden är förminskad 3. Bilden blir suddigare om man väjer JPG-format... Redigerad 28 augusti, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts