g-unit89 Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Läget? Jag har en hårddisk på 250 gb. Men efter att jag formaterat den står det att det bara finns 130 gb. Jag fattar inte varför! Jag har partition magic 8 och där står det något med att dem andra 120 gb är extenden eller nåt sånt jävla skit. Väldigt irriterande. Väldigt tacksam för hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Läget är bra men ska du inte ha en bättre "överskrift" ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Men vafan. Kliar det dig någonstans. VÅgar du itne läsa fula ord kanske.?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Läget? Jag har en hårddisk på 250 gb. Men efter att jag formaterat den står det att det bara finns 130 gb. Jag fattar inte varför! Jag har partition magic 8 och där står det något med att dem andra 120 gb är extenden eller nåt sånt jävla skit. Väldigt irriterande. Väldigt tacksam för hjälp. Vad ska man med partition magic till? Prova att fixa Service Pack 2. Fast gränsen trodde jag låg vid typ 80 gig / partition. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Ditt BIOS stödjer förmodligen inte hårddiskar över 130 GB och därför tror datorn att den är mindre än vad den egentligen är. Ta reda på vilket moderkort du har och ladda hem senaste BIOS så bör det funka sedan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Tack så myckte. Ska testa det genast Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Låser pga den riktigt kassa rubriken, orkar inte med sånhär skit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts