Cyper Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Hur sparar jag spelet från CD'n på Xboxe'n? Jag har MX Evolution Chip. Behöver svar SNABBT. Tack på förhand? ;D Redigerad 28 augusti, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Det är typ olagligt.... så vitt jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Det är typ olagligt.... så vitt jag vet! Även med egna spel för eget bruk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Det är inte olaglig. Varför skulle Micro Soft göra det? Redigerad 28 augusti, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Det är inte olaglig. Varför skulle Micro Soft göra det? Du måste väll köpa en hårddisk till X-Boxen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Du måste väll köpa en hårddisk till X-Boxen.. Finns väll en hårddisk i xboxen från början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Man måste ha ett chipp. Sen så brukar CD-skivor inte funka särskilt bra, eftersom att DVD-spelarna i xBoxet inte kan läsa från vanliga CD-skivor (om det inte handlar om musikfiler). Vissa CD-RW funkar däremot. Annars, skaffa programmet 'dvd2xbox'. Sedan för du över det till ditt xbox med ftp och sen kör du. Redigerad 31 augusti, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Det är typ olagligt.... så vitt jag vet! Nej inte för eget bruk och det är ditt eget spel. Du måste ha en chippad xbox. Plus ett program instalerat som kan flytta över filer från cdn/dvdn till hårdisken. Mitt heter "DvD to Xbox" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Nej inte för eget bruk och det är ditt eget spel. Du måste ha en chippad xbox. Plus ett program instalerat som kan flytta över filer från cdn/dvdn till hårdisken. Mitt heter "DvD to Xbox" Hmm..? Man måste ha ett chipp. Sen så brukar CD-skivor inte funka särskilt bra, eftersom att DVD-spelarna i xBoxet inte kan läsa från vanliga CD-skivor (om det inte handlar om musikfiler). Vissa CD-RW funkar däremot. Annars, skaffa programmet 'dvd2xbox'. Sedan för du över det till ditt xbox med ftp och sen kör du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Hmm..? Ursäkta jag läste in igenom topicen. Nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Ursäkta jag läste in igenom topicen. Nöjd? Öh.. va? Antar att du vill ha en kaka, för att du läst. Men har inte bakat några idag. Kanske imorgon, ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Mmm jag skulle få en sån eller har du glömt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Mmm jag skulle få en sån eller har du glömt det? Sån och sån, det är faktiskt en kaka. Cyprez, har vi gjort dig något smartare? Hjälpt dig? Alltid kul att veta om något man sagt hjälpt någon.. Bättre samvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts