Dunken Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Hej! kan någon berätta hur man ska göra i ett av dom sista uppdragena? jag får inte till det man får av sweet! jag tror det grove 4 life eller nåt! HJÄLP mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Hej! kan någon berätta hur man ska göra i ett av dom sista uppdragena? jag får inte till det man får av sweet! jag tror det grove 4 life eller nåt! HJÄLP mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vart är det du kör fast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dunken Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag får inte till nåt! jag tar med mig sweet till idlewood, men sen när ballassnubbarna kommer så e det omöljigt att klara det!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag får inte till nåt! jag tar med mig sweet till idlewood, men sen när ballassnubbarna kommer så e det omöljigt att klara det!!!! :'( Fixa en M4 eller en AK47 och se till att döda alla Lila killar, inge vidare svårt om man frågar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Oh Lord! Vad ska man göra åt saken. Du har problem med att döda Ballas snubbar som attackerar dig under uppdraget, hursomhelst vet du att du ska döda dem och då vet du vad du ska göra. Om du dör är det ju inte vårt problem då är det ju dina San Andreas skills som är felet. Satt om man är smart så är det bara döda dem, all you need i just a litte patience! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Andvänd granater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jeez, du har ju kommit så långt, du borde ju veta hur man knäpper ett par Ballas ungar som är i vägen för dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts