KalleR Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Det var nåt snack om att scenen tycker att BitTorrent inte ger ut creds åt scenen osv. Det lades upp nån .nfo på thepiratebay och det var nån krigsförklaring. Men tpb är helt fristående, har inget med pb att göra, förutom att det grundades av samma människor. denna nyheten handlar om det: http://pirazine.blogspot.com/2005/08/scene...p.html#comments men, det är inte piratbyran dom är i krig mot... Redigerad 31 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Men tpb är helt fristående, har inget med pb att göra, förutom att det grundades av samma människor. denna nyheten handlar om det: http://pirazine.blogspot.com/2005/08/scene...p.html#comments men, det är inte piratbyran dom är i krig mot... Piratbyrån uppmuntrar gemene man att piratkopiera, det är skadligt för vår scen! Detta bidrar till folk som inte är intresserade av scenens grundanda, och de kontribuerar till alla busts genom sin tracker The Pirate Bay! I vår fortsatta kamp mot P2P-nätverken är det enligt oss tydligt att denna hemsida är nästa mål!Vi vet att ni kära scenare som tycker som oss även är strategiska - och det betyder att ni vet att vi måste slå till mot källan för dessa p2p-kiddies! De som skapade The Pirate Bay var Piratbyrån, en organisation som REKOMMENDERAR folk att använda sig av P2P, de är alltså en kamp vi måste genomföra likväl! Redigerad 31 augusti, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Okej... Tillåt mig skratta åt den gruppen Man kan ju fråga sig varför dom lägger massa energi på nfo-filerna, och skriver instruktioner till varje release som är tillräckligt utförliga att medelsvennson kan läsa och förstå dom, om man inte vill att folk laddar ner deras saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Har aldrig laddat ner något på det senaste året Men men...min röst faller fortfarande på Piratbyrån... Vote:Piratbyrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Yarr. Piratebay in me heart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Ni som säger: "Jag är pirat! PIRAT 4 LIFE!" Supportar ni Piratbyrån? Laddar ni ner sen länge? Jag har använt mig av The Pirate Bay så länge jag kan komma ihåg att den har funnits. Tack vare Thotim. Vafan, om inte thotim skulle funnits skulle jag inte vara den som jag är idag. Fan dig, Tim! Spelar väll ingen roll om man laddat ned från 2002 eller 2004 eller 2005, laddar man ner mycket och ofta så är man en pirat - oavsett om man vill eller ej. Piratbyrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Pritabyrån ftw! Tankat sålänge jag minns.. började med ett gammalt modem för 9 år sen Då när 4kb/s var ruskigt snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Piratbyrån såklart. Så jävla trött på alla dessa överklassiga musiker som tjänar jättemycket men ändå tycker att dom inte klarar sig på det. *host*Per Gessle*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Pirat in my heart. Yarr, motherfucker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Pirat 4-lajf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Jag är en hemsksjörövare med lapp för vänstra ögat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Scenen slår till igen: Rebirth of the swedish scene. The swedish scene have now reached a level that its equal to ridiculous! The so called "scene" is so widely open and leaking its just sad to see. We hereby demand a cleanup among the leaking whores. We will now show to you a few nick+ip, even screenshots. This information will not be very pleasant to some! One of them will be "-BRiO" a custom swesub group. (Wich is a nice group so we await your action(s) to get your reputation back) Remember: This information is NOT made because of some old war between ppl. It is made to show you all the truth! Sure, you can go on saying "theres nothing i can do" But we beleive we can make it happen, together we can make the scene what it is supposed to be again. Together we can scare every leaking whore away from leaking outside the scene. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...h.Scene-iND.txt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Piratbyrån ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 A pirate i was ment to be, trim the sails and roam the sea. Aye! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts