P-C Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Nej nej! Yarr! Ska det vara! Dont outsmart me, foo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Yarrr mate Vote: antipiratbyrån men menade egentligen pirat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Vote: Piratbyrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Piraterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag var på piratbyråns demonstration i somras... Vote: Yaaaaaaaarrrrrr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Shit! Tryckte fel... Tryckte på antipiratbyrån, menade piratbyrån. Piratbyrån är tuffa... Samma jag gjorde... Förlåt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Vote: Antipiratbyrån. Tänkte inte när jag votade. Det är det som hörs mäst så jag tänkte ladda ner = APB. Men för fan. PB for teh win Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Yarr, let' goe n plundrr on thy grreat sea! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vote: Piratbyrån Yarr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Piratbyrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Ni som säger: "Jag är pirat! PIRAT 4 LIFE!" Supportar ni Piratbyrån? Laddar ni ner sen länge? Jag har använt mig av The Pirate Bay så länge jag kan komma ihåg att den har funnits. Tack vare Thotim. Vafan, om inte thotim skulle funnits skulle jag inte vara den som jag är idag. Fan dig, Tim! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Anti Piratbyrån, fast är ju inte helt laglig. Tycker istället att dom borde sänk priserna på film, musik osv. Men den dagen lär ju aldrig inträffa, tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Ni som säger: "Jag är pirat! PIRAT 4 LIFE!" Supportar ni Piratbyrån? Laddar ni ner sen länge? Jag har använt mig av The Pirate Bay så länge jag kan komma ihåg att den har funnits. Tack vare Thotim. Vafan, om inte thotim skulle funnits skulle jag inte vara den som jag är idag. Fan dig, Tim! [skryt] jag har använt bittorrent sen långt innan det slog igenom i sverige... runt 2002 tror jag. Då var den ända stora bittorrentsidan www.donkakx.com/bittorrent. Den var riktigt bra, men efter ett tag blev den hackad, och nån månad senare slog suprnova upp portarna [/skryt] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Piratbyrån sålänge jag har ADSL eller snabbare. Om jag får mindre så är det Anti på dirren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Piratbyrån. Nu när dom har krig på två fronter är det ju bäst att stödja dom (skulle stödja dom i vilket fall). Både scenen och APB är ju ute efter dom nu, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Piratbyrån. Nu när dom har krig på två fronter är det ju bäst att stödja dom (skulle stödja dom i vilket fall). Både scenen och APB är ju ute efter dom nu, haha. Jag visste det. Man KAN inte lämna forumet helt. Hej, gamle galosch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jag visste det. Man KAN inte lämna forumet helt. Hej, gamle galosch! Quotar mig själv Nej, jag har inte försvunnit "helt". Jag kommer att titta in ibland, inte så jäkla ofta som förrut dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Piratbyrån. Nu när dom har krig på två fronter är det ju bäst att stödja dom (skulle stödja dom i vilket fall). Både scenen och APB är ju ute efter dom nu, haha. Varför är scenen efter pb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Finns det ingen som röstade på ATP utan att trycka fel som kan berätta varför och så? Vote: Pirabyrån. Laddat ner sen slutet av 2002. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Varför är scenen efter pb? Det var nåt snack om att scenen tycker att BitTorrent inte ger ut creds åt scenen osv. Det lades upp nån .nfo på thepiratebay och det var nån krigsförklaring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts