Bubba Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Hej! Jag har hört att det finns ett program, tror att det heter pcw till cs där man kan typ snacka med andra o bestämma att man ska lira pcw stämmer detta?? om det gör det var kan jag ladda ner det programmet eller något liknande program?? // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Lol wtf? menar du mirc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Vaddå? Ventrilo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Tror killen snackar om mirc - quakenet - #pcw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Hej! Jag har hört att det finns ett program, tror att det heter pcw till cs där man kan typ snacka med andra o bestämma att man ska lira pcw stämmer detta?? om det gör det var kan jag ladda ner det programmet eller något liknande program?? // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Lolling out loud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 .mIRC -> Quakenet -> #pcw eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts