Great Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Tja. Varje gång jag försöker landa planet så sprängs det varför? Har provat flera ggr nu på olika sätt. Har provat ca 10 ggr men varje gång så sprängs planet. snälla hjälp. bifogar min savefil. Kan någon fixa det åt mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kjoada Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Det hände samma för mig men då märkte jag att jag hade glömt att fälla ut landningställen, kanske för dig också??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Nu kommer save filen blev felGTASAsf4.b Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Nu kommer save filen blev fel Vilken savefil? Iallafall, håll in s för att bromsa ner planet innan landning och håll det rakt. När du väl landat, tryck ner s, w och space, så ska det nog gå bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Edit: jaha Redigerad 29 augusti, 2005 av Balor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Tack Men fixade det själv till slut och framöver så kommer jag nog inte behöva med hjälp med SA eftersom jag har klarat ut det nu. Så nu ska jag börja spela True Crime streets of LA istället. Verkar vara en gta kopia. Sen är det bara att börja längta efter nästa GTA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Tack Men fixade det själv till slut och framöver så kommer jag nog inte behöva med hjälp med SA eftersom jag har klarat ut det nu. Så nu ska jag börja spela True Crime streets of LA istället. Verkar vara en gta kopia. Sen är det bara att börja längta efter nästa GTA True Crime boooring Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 True Crime boooring Precis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 TC sucking Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 TC sucking Håller med till 100%!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Håller med Har True crime och DEEE!!!!!!! Suger hatar det spelet har f*n inga handlingar i spelet och bilarna går skit sakta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Så bra att vi vet hur ni känner om True Crime!! Jag menar, typ WOW! Låst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts