Zack Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Hur länge har du haft det? Edit: Har inte förtroende för dig om jag ska vara ärlig. Förresten, har du nån film på din spök-bror? eller är han borta? Jag har haft det sedan 8:an tror jag, går nu i andra ring. Ingen film, men bilder kommer nog. Vågar nog inte dra upp den gamla tråden av rädsla av att bli hyberägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Jag har haft det sedan 8:an tror jag, går nu i andra ring. Ingen film, men bilder kommer nog. Vågar nog inte dra upp den gamla tråden av rädsla av att bli hyberägd. Nää, jag får väll göra det. Edit: Jag blir tokig på det här pipet. Redigerad 29 augusti, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Om det är i ert rum, när ni är ensamma så kan det bero på att datorn är på, eller tv:n på stand-by. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Trodde inte tinitus var så vanligt, får en känsla av att folk här "vill" ha tinitus av nån anledning, bara för att få säga att dom har det. Snarare så att folk inte kan skilja på tinitus och vanliga pipningar i örat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Visst kan man få tinitus av öronvax? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Nej.. skyddar öronen när ja spelar trummor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Vote: Lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Nicht. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Nej (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) ASSÅ FAN! Jag blev tokig i går då jag skulle sova. Har inte nån jävel en ide på hur jag ska kunna koppla bort ljudet? Och är det en garanti att man blir van med det och kan sova tillslut!? (:!!! Redigerad 16 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 ASSÅ FAN! Jag blev tokig i går då jag skulle sova. Har inte nån jävel en ide på hur jag ska kunna koppla bort ljudet? Och är det en garanti att man blir van med det och kan sova tillslut!? Om du har en radio i närheten så använd den. Nej, det är inte säkert att man vänjer sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Extremt lite. hör ett svagt pipande ifall det är KNÄPPTYST. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts