Cyper Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Själv så värkar det som om jag har fått det. Och jag skyller på några hörlurar som jag har. Jag andvände dom i skolan föra veckan, men endast på högra örat. Och det är på det höra örat det piper, och jag hade inte ''för hög vomlym'' jag hade samma volym som jag alltid haft, fast med andra lurar. Och jag har haft Mp3 I snart 2 år. För några dar sedan märkte jag att det pep ständigt när jag skulle gå och lägga mig, jag blev lite orolig, men tänkte att det kanske försviner - villket det inte gjort än. Men jag väntar. Har jag tur fösvinner det om några veckor eller månader, har det inte gjort det, har jag nog tinitus. I allafall, det är bara att leva med det, och om 1-2 år är jag nog van med det. Och om 12-13 år är jag hyper van med det. Men det är ett tag till, om det inte försvinner. Vote: Lite EDIT: Var rädd om dina öron, jag har lite ljud, och det stör mig nå jävligt då jag ska sova. Redigerad 28 augusti, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) HAHA vad ska man rösta på om man inte har det? Edit* La till ett nej åt dig Redigerad 28 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Fanns ju inget "nej" svar så jag tog LITE ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 .vote: Lite fast egentligen Nej.. fast kanske inte ändå.. det är ju inte helt tyst i öronen så sett men det kanske det inte ska vara? kommer inte ihåg.. inget jag stör mig på iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 HAHA vad ska man rösta på om man inte har det? Edit* La till ett nej åt dig Tackar, du är alltid snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Nope. Har alltid varit försiktig med att ha för hög volym blablabla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Vote: medel Rätt jobbigt, har gått 1½ år nu tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Vote:Nej Fast ibland så tjuter det lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 När det är HELT tyst kanske jag hör nåt... Annars har jag inte märkt nåt. Men man får väl akta sig antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 OMG! "Värkar" det som om du fått tinitus? Dagens LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Nope. Har alltid varit försiktig med att ha för hög volym blablabla. Lurarna som är I fodralet har jag andvänt I 1 år. Volym 7-8-9 (av 15) Dom andra lurarna har jag andvänt ca en vecka i skolan, endast på högra örat. Med volym 7-8-9 (av 15) Nu så piper det i högra örat ständigt. Har gjort det i 3 dar. Jag tror lurarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Vote: Nej. Har hört små pipande ljud för länge sen men händer typ aldrig och tror inte det är tinitus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Vote: Nej...men får de ibland... Men som musiker är de svårt att undvika att få tinitus...öronproppar for the win Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Om jag utsätts för för hög volym så finns det risk att min ena trumhinna sptängs då den är för tunn, så jag är lite försiktig när det gäller starka ljud Och så är jag trummis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Lite..., Det susar i örat hela tiden och ibland piper det lite också (dock har pipandet blivit mindre med åren) så nu är det nästan bara sus/brus i öronen. VOTE: Lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Lite..., Det susar i örat hela tiden och ibland piper det lite också (dock har pipandet blivit mindre med åren) så nu är det nästan bara sus/brus i öronen. VOTE: Lite Är inte BRUS jobbigare än pipandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 VOTE: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Har väl hört en gång eller två men jag har nog inte det Vote nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag har medel, bara på högra örat och jag hör det nästan endast om det är knäpptyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag har det iofs lite efter jag lyssnat på min mp3spelare fast den har jag slarvat bort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts