emgee Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Någon som kan klara av Burn And Lap och den som kommer efter åt mig? Har bara klarat brons men jag glömde att save:a då. Btw, klara bara dom i bilskolan (Har inget emot om du klarar flera uppdrag i bilskolan) men ändra inget, och klara inget annat! Edit: Råkade lägga den i fel avdelning, hur flyttar man till San Andreas? GTASAsf1.b Redigerad 28 augusti, 2005 av emgee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Fel forum. Så nu behöver ingen annan säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Hur flyttar man tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Det kan bara moderatorer göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Så nu har en moderator flyttat tråden, tillbaka till topic, nån som orkar hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Vet ej om jag får guld eller inte gör det något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Här har du men jag har bara fått bronz men om jag får guld lägger jag upp den.GTASAsf6.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Här har du men jag har bara fått bronz men om jag får guld lägger jag upp den. Tackar. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts