eightball Skrivet 22 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 SPELSAJTEN *hehe* öööh, va? Om du undrar så ska sidan heta Playset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 ok, ja kan skriva recensioner också...men har sidan kommit upp en eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 ok, ja kan skriva recensioner också...men har sidan kommit upp en eller? nej men den kommer upp om 5 dagar den 30:onde och tills dess vill ja ha många recensioner... Har bara fått in två än... behövs minnst 10! Ni får snabba er! Annars blir invignings datumet uppskjutet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 kontakta mig anton.blakulla@telia.com En ganska lång recension på Vice city kommer snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 bara så ni vet finns redan www.playset.com så ja ska ta www.playzet.com, alltså med z... titta på en av mina banners: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/banner.gif snygg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 bara så ni vet finns redan www.playset.com så ja ska ta www.playzet.com, alltså med z... titta på en av mina banners: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/banner.gif snygg? Snyggt! Har du gjort den i Photoshop? Från och med denna post är jag den andra medlemmen som kommit upp i 2000 posts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Min heter A-Tech's Game Online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Snyggt! Har du gjort den i Photoshop? Från och med denna post är jag den andra medlemmen som kommit upp i 2000 posts! tack, tack... Ja gjorde den i fotoshop och animerade den i Babarosa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Jag har börjat på en recension! Den kommer snart! Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 jag ska va med annars så är inte jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Jag har börjat på en recension! Den kommer snart! Speeder ja skulle bara säga att vi ska bara rikta in oss på PC spel... Så det skulle vara bra om du kunde göra om VC (Om den e klar) till en förhandstitt på VC PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 ni som är med på playzet måste nog ta och snabba på med recension skrivandet... Jag vill ha MÅNGA recensioner tills den 30:de! Har hitills bara 1 av mig själv... SNABBA PÅ!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 om vilka spel ska det vara recensioner om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 om vilka spel ska det vara recensioner om? Vanliga PC spel, Mods, Hemmagjorda spel och Flash/Shockwave spel... Man kan även recensera Demo- versioner som kommer att stå på Vanliga PC spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 har du alltså regestrerat dig på en .com adress? dom kostar ju onödiga pengar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 (redigerad) har du alltså regestrerat dig på en .com adress? dom kostar ju onödiga pengar.... inte än... sen kanske... Oj ja glömde, skriv inte recension om Soldat eller MOHAA alla... Redigerad 26 januari, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 vilket språk ska dom vara på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 vilket språk ska dom vara på? svenska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 afghanska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 afghanska... ja just de... skriv på afghanska joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts