Arvid Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 Skulle vilja ha en 120 GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 Jag har bara en 20gb 5400 rpm nu... men jag ska köpa en bättre i höst för den här är så himla slö. I mitt fall är det prestandan som lockar, inte storleken... man samlar ju inte på sig så mycket onödigt när man bara har 56k modem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Jag har en 80GB då va!!! *skryter* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 9 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2002 självs så har man på 300gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2002 självs så har man på 300gb säkert... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2002 självs så har man på 300gb HAHA nästan kul!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 9 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2002 sure Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 hört att Matrox har släppt nånting som kallas big drive en hårdisk med 14 miljoner gb men tyvärr får den inte plats i själva chassit ställningen än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 ni behöver inte tro mig men min kusin jobbar med datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 (redigerad) Vad är det för märke? BOT Redigerad 15 november, 2005 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 Min kusin jobbar också med datorer men vi har bara en 80gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 Jag har en 80GB då va!!! *skryter* Samma här. Fast utan att skryta... Den är iofs uppdelad, så egentligen har jag två hårddiskar med totalt 80 gig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Hade en på 19 innan jag köpte en till på 40gig (Maxtor på databutiken.com-mkt seriös firma) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 jag har också 80gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Sådär, nu sitter jag med min nya Western Digital 120gb 7200 rpm 8mb i handen och funderar på om jag ska installera den idag eller imorgon... klurigt värre... Jag har i alla fall sparat ner en backup av GTAsajten på CD så inget kan gå fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Sådär, nu sitter jag med min nya Western Digital 120gb 7200 rpm 8mb i handen och funderar på om jag ska installera den idag eller imorgon... klurigt värre... Jag har i alla fall sparat ner en backup av GTAsajten på CD så inget kan gå fel Om du inte råkar göra det här! Vad kostade den? Hur installerar man en ny hårddisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Om du inte råkar göra det här! LOL! Hårddisken kostade ca 2000:- Hur man installerar den? Det är bara att koppla ur sladdarna från den gamla HD:n och sätta i dom i den nya. Sen om man har fler enheter på samma IDE-kabel så blir det lite mer avancerat.... Men jag har i alla fall installerat Windows XP på den nya nu, så jag får lite mindre att göra imorgon Ni skulle se hur snabbt datorn startade när jag hade den inkopplad, när windows laddas innan man "kommer in" så tog det bara 3 sekunder, omöjligt snabbt med andra ord! Efter att jag tryckte på strömknappen tog det ca 20-30 sekunder innan jag var inne i windows och datorn tänkt klart. Ska bli kul sedan när allt är överfört och installerat (fast då blir den givetvis lite segare). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Nu är jag avensjuk vi har typ ba 90 Gb Men det tar fan en evighet för oss att stänga av datorn!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Nu är jag avensjuk vi har typ ba 90 Gb Men det tar fan en evighet för oss att stänga av datorn!! det har inte med hårddisken att göra. har du xp så tar det skit lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 det har inte med hårddisken att göra. har du xp så tar det skit lång tid. Det verkar vara så att ju mer man har på hårddisken dessto längre tid tar det att starta/stänga av XP, när min dator var ny gick starten snabbt men nu när jag använt en del hårddiskutrymme går det trögare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts