Cyper Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag undrar hur jag byter namn på min andvändare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Du skickar ett pm till hultenius och säger att du vill byta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Okej, tackar. Det blev strul med min föra andvändare, p.g.a all skräppost som jag fick I inkorgen så byte jag E-mail - till en som inte existerar. Så nu kan jag inte skriva nåt med den, och det skulle lixom vara bra om du tog bort den. (om du kan) andvändare: Cyper ='( Edit: Det kanske bara är Hultan som kan ta bort andvändare? Redigerad 28 augusti, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Haha du kunde inte tänkt på det igår? (när du registrerade dig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Haha du kunde inte tänkt på det igår? (när du registrerade dig) Kan man verkligen regga sig med ett namn som redan andvänts? Aja, kunde allt ha prövat. Finns smartare idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Kan man verkligen regga sig med ett namn som redan andvänts? Aja, kunde allt ha prövat. Finns smartare idioter. Nej, det kan man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Hultenius skulle kunna flytta Dig från gruppen Awaiting Authorisation manuellt, så att Ditt konto blir aktivt igen. Men då bör Du ändra epost adressen till en som fungerar, det tjänar Du själv på. Om Du skulle glömma av Ditt lösenord osv. Alla har väl iallafall en epost adress som man inte är så rädd om. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Det fanns ju två jocken har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Jag hittar en, det är inte möjligt att ha två användare med exakt samma namn. Men det finns ju lite knep....att exempelvis lägga till ett osynligt mellanslag efter namnet. (ALT+0160) BOT Redigerad 11 september, 2005 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 [O][T],Sep 12 2005, 00:31] Jag hittar en, det är inte möjligt att ha två användare med exakt samma namn. Men det finns ju lite knep....att exempelvis lägga till ett osynligt mellanslag efter namnet. (ALT+0160) BOT Jag hittade bara en när jag sökte med, men jag såg i en tråd att det var en annan jocken som skrivit och jag klickade där och kollade upp båda jocken samtidigt på profilen, då hade dom annan info om allting samtidigt, så det kan inte ha varit samma person. Och det där med ALT+0160 tänkte jag också på först, men jag tror inte att det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jo det är klart att det går, på samma sätt som andra specialtecken kan användas som tex ² ³ ° BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Eller som pr0FerkurZ gjorde reggade 2 st FerkurZ!, how? I wont tell ya... Tror dock det kan ta ett tag för dig att få namnet bytt efter som Hultenius har en massa att stå i nu , så att säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Länk(ar)? Jag hittar bara en med det namnet! BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts