MyStiC Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) *bort taget* Redigerad 28 augusti, 2005 av MyStiC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Min mening med denna topic är att fråga om "NI", nu dom lite äldre medlemmarna känner likadant? Nej faktiskt inte, klart att dom yngre ska vara här också, MEN om dom sköter sig dåligt så självklart inte, samma med dom äldre medlemarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Hördzu MystiC, är det verkligen rätt av dig att säga nåt sånt? fast jag kan ju ha fel om din ålder. Hursomhelst on-topic. Som tur var så hänger alla småbarn i SA-delen. Så det är hyfsat lugnt och fint här i off-topic. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) *Fel av mig * :"> Redigerad 28 augusti, 2005 av MyStiC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Söker du uppmärksamhet eller försöker du spela smart? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Vissa äldre medlemmar kan vara precis likadana. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Äh, skitsam.. This topic is going down Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Varför editerar du när Siana kommer med lite negativ kritik? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Varför editerar du när Siana kommer med lite negativ kritik? Det var inte pga Siana, när man tänkte efter själv så vart det lite joo, "Varför skrev jag så.." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts