RadiuZ Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Första viruset till det nya operativsystemet Vista har sett dagens ljus. Det är inte vidare skadligt utan hackerns avsikt var snarare att vara först att skapa ett virus. Min favoritbit av texten är Enligt hackaren öppnar Vistas nya kommandoskal “Monad” helt nya möjligheter för virusskapare på grund av sin komplexitet. Artiklen kan ni hitta här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 http://aftonbladet!.istheshit.net/images/jyficvoi.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 http://aftonbladet!.istheshit.net/images/jyficvoi.jpg WüRd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) http://aftonbladet!.istheshit.net/images/jyficvoi.jpg Hmm grabbar är det inte snällare ett bara säga ntt i stil med "Sorry men vi har redan sätt det där" istället för att nästan trycka ner personen med en en bild? Redigerad 28 augusti, 2005 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Hmm grabbar är det inte snällare ett bara säga ntt i stil med "Sorry men vi har redan sätt det där" istället för att nästan trycka ner personen med en en bild? Sant! Skärp er -05:or Jag visste inte om det RadiuZ... Redigerad 28 augusti, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag visste inte heller om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Old news? Me not knows anythin' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Old news? Me not knows anythin' Samma här. Alla idioter som snackar om gamla nyheter kan genast hålla igen näbben för alla har inte hört nyheten förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Hade inte en aning om det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Såg det igår, men som sagt, dom som reggade sig 05 visar ju inte så värst med vänlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Dom som reggade sig 05 visar ju inte så värst med vänlighet. Jag reggade mig 05. Hade tidigare varit gäst och kollat runt på forumet och det var ett mycket vänligare klimat då. Ångrar mig som jätte mycket att jag inte reggade mig tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag reggade mig 05. Hade tidigare varit gäst och kollat runt på forumet och det var ett mycket vänligare klimat då. Ångrar mig som jätte mycket att jag inte reggade mig tidigare. Du vet vilka jag syftar på i detta sammanhang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Du vet vilka jag syftar på i detta sammanhang. Förstod att du inte menade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Kanske *HOST* Her*HOST*r Dum*HOST*bo*HOST*m och *HOST*I*HOST*l*HOST*ol*HOST*??? Jag har satt nåt i halsen tror jag Anyway känns det inte ett dugg säkert att byta till Vista nu Redigerad 28 augusti, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Anyway känns det inte ett dugg säkert att byta till Vista nu Nej attsingen Jag tänkte ju göra de precis igår, så får man reda på nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Kanske *HOST* Her*HOST*r Dum*HOST*bo*HOST*m och *HOST*el*HOST*iiz*HOST*ar*HOST*??? Jag har satt nåt i halsen tror jag ermm.gif WHAT! vad har jag gjort nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 WHAT! vad har jag gjort nu då? Oops... :"> *EDITED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 No proplem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Med en tanke på att nyheten kom i början av månaden så är nyheten "gammal". Men för vissa är nyhten ny. Jag var på detta forum för lääänge sedan då hette jag b3njo men jag skrev bara typ 2 inlägg. Och nu har jag glömt bort lösenordet. Redigerad 28 augusti, 2005 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Med en tanke på att nyheten kom i början av månaden så är nyheten "gammal". Men för vissa är nyhten ny. Jag var på detta forum för lääänge sedan då hette jag b3njo men jag skrev bara typ 2 inlägg. Och nu har jag glömt bort lösenordet. Okej, det är inte helt nytt. Okej, du har en gammal användare. Du är nu berättigad att vara spydig emot allt och alla. Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts