Mikolan Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 nåt konstigt hände idag, jag skulle bort från snuten och så skulle jag ta en sådan där liten gummibåt (minns inte vad den heter) så svängde jag ut o den slog in i bryggan o hamna upp & ner!! o jag kunde fortsätta att köra!!!!!! ska lägga upp bilder på detta snart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 (redigerad) det har hant typ 10% av gångerna jag har kört den båten och jag har kört den rätt mycket Redigerad 15 januari, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 vart hittar man den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 om man stannar när man är upp o ner så försvinner det liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts