GRIM(back Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Ja hur många är det egentligen som använder mods? Jag ändrade något alternativ pg.a svordom, + topic titel. Fortsatt trevlig helg alla./ A.A Redigerad 28 augusti, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Ja jag använder mina egna moddar men inte andras. Fast dina vapen kommer bli ett undantag. =) Redigerad 27 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ja jag använder mina egna moddar men inte andras. Fast dina vapen kommer bli ett undantag. =) Hehe thx, Har vi tur så loggar silent viper in imorn på msn o exporterar min p90 till sa så släpps packet imorn för jag göra alla huds nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Vote: Nej, gillar inte att modda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Vote: Ja för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Mja... jag har några "models" men handling.cfg är orörd då den måste vara det för att lira OA... och iom att jag är med i teamet till OA så måste man ju spela det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Lagt in 2 bilar och 2 skins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thunderstorms Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Har lagt in någon bil + ett skin min dator laggar nästan!! Vote: JA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 JA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Vote SA: Nej (än så länge) vote VC: Ja (fast inte så mycket) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Neppp. kör hällre MP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Vote: Självklart! Har tänkt mig att alla fordon på SA ska vara ett "riktigt" fordon. Så har moddat över 30 fordon och lite skins, en map och några vapen. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Jag moddade sönder mitt VC så att motorn inte pallade mera... Nu kan jag inte köra VC mera :'( (Jag har ominstallerat VC men ändå går det inte att spela...) Så jag kan inte utsätta San Andreas för den risken :'( Vote: Nej Redigerad 28 augusti, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vote: Nej, har det till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vote: Självklart! Har tänkt mig att alla fordon på SA ska vara ett "riktigt" fordon. Så har moddat över 30 fordon och lite skins, en map och några vapen. =P Rätta mig om jag har fel men, borde inte det lagga om man lägger in en massa bilar och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Nej för de funkar inte längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Rätta mig om jag har fel men, borde inte det lagga om man lägger in en massa bilar och sånt? Nej om du har en lagom mängd med bilar så nej, men typ max 10-15 bilar o alla vapen för dom väger inget (om man modelerat dom rätt) och 20-30 skins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Nej, om det ändå gick att modda på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Vote: Självklart! Har tänkt mig att alla fordon på SA ska vara ett "riktigt" fordon. Så har moddat över 30 fordon och lite skins, en map och några vapen. =P Seriöst? ska du moda 200bilar? you are insame Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts