Mervin Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Kan någon vara hygglig och hosta GTA:LVS Beta 0.1? helst engelsk språkig eftersom jag är med i crewet och alla pratar engelska... Can anybody be a nice fella and host GTA:LVS beta 0.1? English language since they all speak english in the crew... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 VAd är det och hur stor är filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Vi har läst problemet vi ska uppladda på Filefront... vi kanske uploadar här oxxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Kaboom hosta ju på sin server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 30-50 mbs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Vad ör det för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 En kombination Liberty Vice San =LVS gör att man kan åka från San Andreas till Vice CIty eller Liberty... dock är det en beta bara Prawn Island i Vice City än så länge... Keep u posted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) En kombination Liberty Vice San =LVS gör att man kan åka från San Andreas till Vice CIty eller Liberty... dock är det en beta bara Prawn Island i Vice City än så länge... Keep u posted Så det här är VC betan då? Ska ni inte göra klart LC innan ni börjar på VC? Redigerad 27 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Den här modden kom bli så grym när den kommer ut! hoppas att ja hinner klara av SA först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Kan någon vara hygglig och hosta GTA:LVS Beta 0.1? helst engelsk språkig eftersom jag är med i crewet och alla pratar engelska... Can anybody be a nice fella and host GTA:LVS beta 0.1? English language since they all speak english in the crew... Hm, ni borde posta om detta på Gtaforums.com.. Redigerad 27 augusti, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 En kombination Liberty Vice San =LVS gör att man kan åka från San Andreas till Vice CIty eller Liberty... dock är det en beta bara Prawn Island i Vice City än så länge... Keep u posted Nice, upp med den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Det kommer antagligen inte funka på min dator? det borde väl sega ner om det e så stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Det kommer antagligen inte funka på min dator? det borde väl sega ner om det e så stort. Kanske e loading points som i vice city o gta 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Kanske det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag är iaf med i crewet, jag ska testa och översätta alla subs till svenska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Så det här är VC betan då? Ska ni inte göra klart LC innan ni börjar på VC? Det här är båda LC och VC i SA. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag är iaf med i crewet, jag ska testa och översätta alla subs till svenska... Vad gjorde du till moden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Det här är båda LC och VC i SA. ^^ Nej inte i betan. Så lek inte smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Jag ska översätta till svenska och sen ska jag testa det. EDIT: Det har dessvärre blivit lite förseningar i modden, orsaken är det att min kompis (ledaren av programerarna) inte har varit hemma på några dagar. Jag förväntar mig att Betan kommer upp Någon gång vecka 35. Redigerad 28 augusti, 2005 av Mervin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag ska översätta till svenska och sen ska jag testa det. EDIT: Det har dessvärre blivit lite förseningar i modden, orsaken är det att min kompis (ledaren av programerarna) inte har varit hemma på några dagar. Jag förväntar mig att Betan kommer upp Någon gång vecka 35. Vilken vecka är det nu då? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts