Benvit Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Mjo, precis som topic säger vill jag ha en väckarklocka på datorn och jag vill kunna ställa in valfri låt som signal. Förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Alarm - Free Digital Alarm Clock for Windows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Ser bra ut, man tackar =P Edit: Work's like a charm Redigerad 27 augusti, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 "Jake's mp3 alarm clock" använder jag typ varje dag, den e super http://www.geocities.com/jakemb21/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 men orka såna, då måste man ju ha datorn påslagen hela natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 men orka såna, då måste man ju ha datorn påslagen hela natten Det har man ju ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 hAHAHA näe Varför ska man det? det är ju bara onödigt slitage (om man inte sitter där 24/7 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 hAHAHA näe Varför ska man det? det är ju bara onödigt slitage (om man inte sitter där 24/7 ) Jo för man hittar alltid något finnt i rödbetslandet man vill ha i sin sallad till lunch dagen efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Jo för man hittar alltid något finnt i rödbetslandet man vill ha i sin sallad till lunch dagen efter Va fan?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Jo för man hittar alltid något finnt i rödbetslandet man vill ha i sin sallad till lunch dagen efter Bäst hittils! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Mm jag är rätt bra faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Jo för man hittar alltid något finnt i rödbetslandet man vill ha i sin sallad till lunch dagen efter Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag bara ställer in "Auto-power on" i BIOS, sen brukar jag vakna av ljudet som hörs när man loggar in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag bara ställer in "Auto-power on" i BIOS, sen brukar jag vakna av ljudet som hörs när man loggar in Du kan då inte sova så värst tungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag antar att man måste ha datorn igång över natten för att programmet ska fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag antar att man måste ha datorn igång över natten för att programmet ska fungera? Du antar rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Du antar rätt Äääh...nej. Man lägger in den i autostart, och om man har auto-power on i BIOS så behövs det inte. Siana: Jag sover skittungt, vaknade inte ens när larmet gick, men datorn står nån meter ifrån mig, och låter som 2 dammsugare precis när den startar (tyst i övrigt), så jag brukar vakna. Men jag har en vanlig klocka som backup också. Datorn har jag mest på auto-start för att slippa vänta när jag ska kolla nåt sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Eller så skaffar man en väckarklocka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Äääh...nej. Man lägger in den i autostart, och om man har auto-power on i BIOS så behövs det inte. Seriöst? Redigerad 28 augusti, 2005 av Stardust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Seriöst? Ja. Om man har autopoweron i bios behöver man inte ha datorn på hela natten. Nåt skumt med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts