Chillen Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Tjenare ! Jag spelade ett ''Yetisports'' spel för något år sedan som dem hade gjort om till en ''brutalare'' version. Det var den första ''leveln'' eller vad man ska kalla det. Det första Yetisports spelet där man har en klubba och skjuter iväg pingviner som hoppar från en klippa. Fast i detta hade man en spik klubba och huvudena flög iväg någon som vet var jag kan hitta denna version ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Jag vet att du skulle få mer hjälp om du hade skrivit denna topicen i rätt forum, spel! Testa där, eller be att få denna flyttad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Finns det en sån Måste jag missat Aja. Behöver jag bara skriva här typ : Kan jag få denna topic flyttad eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Haha, jaså hade du missat det Du kan ju alltid en pm:a en moderator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Spelet med blod finns på online.sector.sk länkar exakt senare ädit:http://online.sector.sk/hra.aspx?game=908 Redigerad 27 augusti, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Och du ska vara member no 1728? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts