Alpha Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Vad heter du i efternamn? Det står ju Andersson i hennes e-mail. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Vad heter du i efternamn? Haha, Lol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Vad heter du i efternamn? Dagens LoL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Det är väl inge fel att adda hennes msn, man behöver inte sitta o runka bara för man snackar med en tjej.... Jag vet inte om det var menat till mig, men jag sa ju att alla verkade tro det, inte att jag trodde det.. Men Marie, hur många har addat dig? Mer än Stora_tomtefar då.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Funkar MSN för er??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Funkar MSN för er??? Ja.... Timmybjorn@hotmail.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Martin 123: Ja,och vad är det som är roligt i din signatur? Redigerad 27 augusti, 2005 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Martin 123: Ja,och vad är det som är roligt i din signatur? Menar du Quoten??? Det låter så kul med "Bakom" Lingonskogen... Mitt MSN funkar inte...Installerade 7,5 sen dess har det inte funkat... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Det är väl inge fel att adda hennes msn, man behöver inte sitta o runka bara för man snackar med en tjej.... Ord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Det är väl nästan bättre att hon är ifrån GTAsajten, då har ni ju samma intresse, GTA. Tror faktist jag träffar tjejer som inte spelar gta =P Dom tjejerna som spelar data spel är inga tjejer jag umgås. Oj vilka fördommar jag har men =P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Om man ska runka när man snackar med en tjej på msn så ska man ju iaf ha hennes cam på Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Om man ska runka när man snackar med en tjej på msn så ska man ju iaf ha hennes cam på Äcklig snusk.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Om man ska runka när man snackar med en tjej på msn så ska man ju iaf ha hennes cam på Man runkar inte till tjejer på msn äns om dom har cam på. Speciellt inte folk man känner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ni spammar rätt mycket i den här topicen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Tror faktist jag träffar tjejer som inte spelar gta =P Dom tjejerna som spelar data spel är inga tjejer jag umgås. Oj vilka fördommar jag har men =P Nä, umgås vettefasen men det kan ju vara enklare/roligare att chatta med en tjej som har samma intressen som en själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nä, umgås vettefasen men det kan ju vara enklare/roligare att chatta med en tjej som har samma intressen som en själv. Nej tror faktist inte det tror det är lättare att snacka med en vanlig tjej faktist. Vill man snacka dataspel snackar man ju hellre med killar som för det mesta är mer insatt än tjejer. Men vad vet jag har inga tjejer på msn som spelar dataspel så... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Full av fördomar är du... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Men vilka fördomar ni har. Har en tjej-kompis som kan mer än jag om spel. Håller med Alpha, det spammas rätt mycket här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Full av fördomar är du... Mm men skrev det längre upp i topicen. Men ska jag vara ärlig och det kan säkert ni hålla med om så brukar dom flästa tjejer (säger inte alla) som spelar spel var lite hur ska man uttrycka det speciell om man säger så =P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Haha, att någon vill snacka med medlemmar från GTAsajten... Var längesen man hörde av dig känns de som Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts