MiRRe Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nån som vill snacka på msn? Har skit tråkigt just nu, nån som har lika tråkigt så kanske vi kan snacka lite... Marie_Andersson_89@hotmail.com Ps.Tro inget om mig okej? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Dumt drag, nu kommer du dessvärre flyga upp på dussintals omogna kids kontaktlistor... ain't my bitch, förvisso. Just det, sådana här trådar är strängeligen förbjudna. Höhö. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Just det, sådana här trådar är strängeligen förbjudna. Höhö. Därför har jag rapporterat Jag så duktig vara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Haha, att någon vill snacka med medlemmar från GTAsajten... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Haha, att någon vill snacka med medlemmar från GTAsajten... Haha, sant. Det där var ett misstag utav henne och hon bör genast byta msn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nån som vill snacka på msn? Har skit tråkigt just nu, nån som har lika tråkigt så kanske vi kan snacka lite... Marie_Andersson_89@hotmail.com Ps.Tro inget om mig okej??? Var beredd på mass-adding Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Var beredd på mass-adding Inleder du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Alla skriver om mass-adding, och tror typ att alla på sajten är finniga cs-nördar som aldrig kommer få en tjej i verkligheten, och vill sitta o runka medans dom snackar med mariiie och kollar på porr, men hur måpnga har egentligen addat henne? Så, Marie: hur många har du blviit addad av? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Jag tänker lätt adda =) närå skojja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Det är väl inge fel att adda hennes msn, man behöver inte sitta o runka bara för man snackar med en tjej.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Hom hade ju redam sin msn i signaturen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Det är väl inge fel att adda hennes msn, man behöver inte sitta o runka bara för man snackar med en tjej.... Nej defenetivt inte. Men känns liksom konstigt att adda nån tjej från gtasajten =P Jag sitter ju knappast och runkar när jag skriver med tjejer på msn. Redigerad 27 augusti, 2005 av Explosiv Anka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nej defenetivt inte. Men känns liksom konstigt att adda nån tjej från gtasajten =P Jag sitter ju knappast och runkar när jag skriver med tjejer på msn. Det är väl nästan bättre att hon är ifrån GTAsajten, då har ni ju samma intresse, GTA. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Det är väl inge fel att adda hennes msn, man behöver inte sitta o runka bara för man snackar med en tjej.... Det var en addning iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Det var en addning iaf. Nej, jag har inte addat hennes msn om ni nu är så nyfikna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 och tror typ att alla på sajten är finniga cs-nördar som aldrig kommer få en tjej i verkligheten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nej defenetivt inte. Men känns liksom konstigt att adda nån tjej från gtasajten =P Jag sitter ju knappast och runkar när jag skriver med tjejer på msn. Jag runkar till allt möjligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Jag runkar till allt möjligt Kan inte adda henne eftersom min MSN fungerar inte. Hade ändå inte addat henne om min MSN hade fungerat. Hade en kille gjort den här topicen hade den blivit låst omedelbart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nej defenetivt inte. Men känns liksom konstigt att adda nån tjej från gtasajten =P Jag sitter ju knappast och runkar när jag skriver med tjejer på msn. Jodu gör, vi vet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nån som vill snacka på msn? Har skit tråkigt just nu, nån som har lika tråkigt så kanske vi kan snacka lite... Marie_Andersson_89@hotmail.com Ps.Tro inget om mig okej??? Vad heter du i efternamn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts