Östis Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Ja,eftersom nu ganska många har börjat med stunting,så ska vi ha tävling igen. En bra början för såna som vill visa lite vad dom kan, och alltid en början på film-karriären. Regler: -Stunten får vara 90s. -Ingen modding/cfg.handling är tillåten. -Spawners får användas. - Temat är: Hunter Quarry. - Vad som helst för fordon, men bara i Quarryn. -sista inlämnings dag: 3.09.05 -Man får inte rösta på sig själv OBS i 90s räknas inte för/eftertexter med. OBS När sedan alla lämnat in så startas en Poll,som sedan kommer att visa vinnaren. Redigerad 29 augusti, 2005 av Östis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ja,eftersom nu ganska många har börjat med stunting,så ska vi ha tävling igen. En bra början för såna som vill visa lite vad dom kan, och alltid en början på film-karriären. Regler: -Stunten får vara 90s. -Ingen modding/cfg.handling är tillåten. -Spawners får användas. - Temat är: Marble Quarry. - Vad som helst för fordon, men bara i Quarryn. -sista inlämnings dag: 3.09.05 OBS i 90s räknas inte för/eftertexter med. OBS När sedan alla lämnat in så startas en Poll,som sedan kommer att visa vinnaren. Har någon hunnit anmäla sig redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Är det stället där man gör uppdrag isf får jag ta bort LVS betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ja,eftersom nu ganska många har börjat med stunting,så ska vi ha tävling igen. En bra början för såna som vill visa lite vad dom kan, och alltid en början på film-karriären. Regler: -Stunten får vara 90s. -Ingen modding/cfg.handling är tillåten. -Spawners får användas. - Temat är: Marble Quarry. - Vad som helst för fordon, men bara i Quarryn. -sista inlämnings dag: 3.09.05 OBS i 90s räknas inte för/eftertexter med. OBS När sedan alla lämnat in så startas en Poll,som sedan kommer att visa vinnaren. Var är Marable Quarry?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 För dom som inte vet var quarryn är,så är det där man gör sido uppdrag och hämtar dynamit åt woozie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Det heter "Hunter Quarry" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jaha, Hunter Kännde mig som värsta n00ben där ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 OOPS nåjaa,men man BRYTER marble där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Gör man väl inte! Det är ett vanligt stenbrott ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Hursomhelst så är det en quarry. Förresten,dom som ska va med så SKRIV om ni vill vara med! skulle vara rolit att veta om nån är intresserad! Nåjaa,hursomhelst, Here is my entry: Jumping at hunter quarry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Hursomhelst så är det en quarry. Förresten,dom som ska va med så SKRIV om ni vill vara med! skulle vara rolit att veta om nån är intresserad! Nåjaa,hursomhelst, Here is my entry: Jumping at hunter quarry Jag är med. Men jag måste snacka lite med marklund innan jag kan avinstallera LVS betan. edit: Kan inte SVC trådarna vara i Almännt GTA-Snack istället? De försvinner så snabbt i SA forumet. Redigerad 29 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Jag tror att jag kommer med ett bidrag! Vad vinner man? Och får man fuska, typ använda så bilarna inte går sönder? Redigerad 29 augusti, 2005 av MarkusE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Jag tror att jag kommer med ett bidrag! Vad vinner man? Och får man fuska, typ använda så bilarna inte går sönder? Man vinner ära och berömmelse Nej,inget fuskande som kan hjälpa stuntsen. Vehicle spawners är tillåtna, men inga mods/cheats som har effekt på stuntsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) OK! Men får man använda"jcnruad" som gör att man gör så att inte bilen tappar dörrarna Det står ju att man INTE får använda fusk men det hjälper(förbättrar) ju inte stunten det är bara vi som gör stunten skulle gärna vilja att dom såg lite snygga ut när vi gör dom, (Och så vi får lite bättre självförtoende) OT = vad använder du för program när du spelar in Östis? //MarkusE Redigerad 29 augusti, 2005 av MarkusE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Värför säger man OT? jag menar,det kan ju betyda Off-topic eller On-topic. Hur som helst,så JAG använder inte några cheats. Men man får väl använda i och försig cheats som inte FÖRBÄTTRAR stuntsen. Jag själv är ingen stor supporter av cheats som håller ihop bilarna,annars kan man ju hoppa hur vilt som helst och det ser ändå bra ut. Nej, en stuntare ska kunna hålla ihop bilen fast han hoppar vilt. Nåjaa,men använd det om du vill. Jag menar,jag är ju en röst, vad säger den andra rösten? Och så till din fråga,jag använder Fraps, och Vegas 6.0b. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Jeffla skit SA funkar inte! Jag som hade sett fram emot att äga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 31 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jeffla skit SA funkar inte! Jag som hade sett fram emot att äga. Vet inte om du skulle direkt ha ÄGT... Men en bra chans skulle du ha haft! Såg fram emot dina clips faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jag kanske är med senare, vi får se hur det blir.. Har det lite stressigt just nu, men det ska nog gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Vet inte om du skulle direkt ha ÄGT... Men en bra chans skulle du ha haft! Såg fram emot dina clips faktiskt... Nej eftersom stället suger kan vi inte ta en viss del av en stad nästa gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 1 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Ja,låter som en bra ide... Öppet för förslag till nästa, men nu gäller Hunter Quarry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts