Ebeeto Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) När jag fick mitt ljudkort och högtalare så medföljde ett program för ljudinställningar (t ex. equalizer och att ställa in panen mellan höger-vänster-fram och bak). Det var ungefär 4 år sedan och programmet har gömt sig under en massa bråte. Kan man få exempel på program där jag kan ställa in panorering mellan front och back-högtalare, inte bara höger-vänster som i Windows ljudinställningar. EDIT: Aw, fel forum... Big miss... Redigerad 27 augusti, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Tanka drivrutiner till ditt ljudkort kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Tanka drivrutiner till ditt ljudkort kanske. Ouch. Double-donkey at me now, doode. I absolutely will. EDIT: Doh! I enhetshanteraren heter ljudkortet bara SB Live! Series. Jag har Alltså ett Sound Blaster Live!, men vilken utgåva? Aww... Jag minns inte... Redigerad 27 augusti, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Ouch. Double-donkey at me now, doode. I absolutely will. EDIT: Doh! I enhetshanteraren heter ljudkortet bara SB Live! Series. Jag har Alltså ett Sound Blaster Live!, men vilken utgåva? Aww... Jag minns inte... Står det inte på ljudkortet? Kolla i enhetshanteraren, kanske? *EDIT* Jag trodde att du skrev kontrollpanelen och inte enhetshanteraren... STÄM MIG! Redigerad 27 augusti, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ouch. Double-donkey at me now, doode. I absolutely will. EDIT: Doh! I enhetshanteraren heter ljudkortet bara SB Live! Series. Jag har Alltså ett Sound Blaster Live!, men vilken utgåva? Aww... Jag minns inte... Start > Kör > Dxdiag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Testa "Software AutoUpdate" (kräver dock att du kör IE), det är bara att tuta och köra på http://www.soundblaster.com/support/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Om du aldrig spelar spel (eller inte ofta iaf) kan jag rekommendera KX-drivrutiner. Dom låter bättre, går att ställa in mer, men kan vara lite svåra att ställa in (fast det finns ton med guider iaf). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts