Stora_tomtefar Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) De flesta som har laddat ner Service pack 2 till Windows XP säger att det är skit och att det bara skapar problem. Mitt dilemma är att moderkortets USB 2.0 endst fungerar om SP2 är installerat... jag undrar bara lite snabbt om det är värt att skaffa sig? Sedan undrar jag varför jag inte hört talas om service pack 3. Har någon annan gjort det? Redigerad 27 augusti, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Om du formaterar om och installerar SP2 rakt på original-XP så kanske det blir bra. Men av mina erfarenheter så blir allting FUBAR när man slänger in SP2. Hela explorer.exe kraschade konstant och var allmänt oanvändbar. Dessutom bråkar SP2 med Messenger. Man kan inte skicka MP3:or och EXE:ar till varandra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Förut så kunde jag inte använda Sp2 men nu går det finfint. Sp3 är inte för Xp, det är för office.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Service Pack 2 funkar bra, det gäller att ha rätt program så att man inte stöter på tekniska "konflikter"... Installerade SP2 efter installeringen av Windows XP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Fungerar untmärkt för mig efter en nyinstallation. Pröva att installera SP2 ovanpå ditt nuvarandra, funkar det inte är det bara att installera om Windows XP och lägga på SP2 efter det är gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Kan inte hålla med om att SP2 fungerar skit, det fungerar hur bra som helst. Hur svårt är det att läsa egentligen? Tog typ en sekund att förstå att det handlar om office SP3. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Jag har SP2 och det funkar finfint... Fast jag har ju inte brandväggen på, för då fuckar det sig rejält med Norton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Installerade det förut och hade samma problem som Ebeeto. Så jag rekommenderar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Själv har jag aldrig haft några problem med SP2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Hmm... Är det så att det krånglar om man har det ovanpå SP1, eller? För ajg tror inte ens att jag har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Hmm... Är det så att det krånglar om man har det ovanpå SP1, eller? För ajg tror inte ens att jag har det Vi har samma Windows XP Jag lånade din skiva. För mig funkar det fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Eftersom din USB bara fungerar med SP2 (säker på det?) så blir du ju tvungen att åtminstone testa att installera SP2. Det du ska göra är att skapa en återställningspunkt, sedan installera SP2. Funkar inte det, windows xp krashar eller du får andra problem, så kan du alltid återställa windows xp precis som det var innan du installerade. Själv kör jag SP1 på mina två datorer... båda fungerar utmärkt, och har USB2.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Eftersom din USB bara fungerar med SP2 (säker på det?) så blir du ju tvungen att åtminstone testa att installera SP2. Det du ska göra är att skapa en återställningspunkt, sedan installera SP2. Funkar inte det, windows xp krashar eller du får andra problem, så kan du alltid återställa windows xp precis som det var innan du installerade. Själv kör jag SP1 på mina två datorer... båda fungerar utmärkt, och har USB2.0. Haha, jag har då aldrig hört talats om att återställningspunkter återställar någonting alls, de bidrar bara till ännu fler problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Hade ingen bra erfarenhet jag... Så jag använder det ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts