skribb Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 (redigerad) några mods som jag instalerar sabbar gta3 (definition på sabba: när jag antingen startar eller laddar ett spel - vilket som helst - så laddas gta3 till ungefär 97 procent. sedan följer ett obehagligt ljud - i alla fall för mig - Windows XPs felmeddelande-ljud. sen måste jag trycka på ESC för att avsluta gta3 ). dessa är Skyville och Cyclotron. när jag sen avinstallerar dom so funkar gta3 igen! cyclotron är en SUPERB mod vilket betyder att jag bara MÅSTE få den att funka. jag har många mods installerade, dessa är: Stunt-Park 1.5 Ski-Jump (stunt-park expansion) bridge to ghost town stairs to donald love's roof SkyCity SuperMod och jag har ändrat på shotgun, manana, mr. whoopee, vattnet, ändrat skin och modell. nån som kan hjälpa mig? Redigerad 14 januari, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Hultan! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Om du har så många moddar installerade är det möjligt att de påverkar varandra på något felaktigt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 fan. nån kommentar, Hultan (litar blint på dig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 eller nån annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 gta3 brukar kracha om man moddar det för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 gta3 brukar kracha om man moddar det för mycket Som min hjärna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Japp, du har antagligen moddat sönder GTA3, men det kan finnas en lösning! Jag tänker att skriva en nyhet om det senare men först måste jag svara på ca 30 mail som bara fått ligga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 (redigerad) gör som jag..ominstallera skiten..det fungerar fint.på en vecka ominstallerade jag det 3 grr EDIT: 4 grr är det nu Redigerad 16 januari, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 innan jag 'panikerar' så ska jag vänta på hultans nyhet...sen får jag väl ominsa skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts