Tweak Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Jag fyller år den 1 september,dvs på torsdag och är sugen på ett nytt spel, till PC.. Vad skulle ni rekommendera? Inget sportspel tack. Skriv gärna vad det handlar om också! Editerade till det jag skrev till BOT. Redigerad 27 augusti, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Mgs snake eater 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ett spel till vad? PC, PS, xbox? BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 PSP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 [O][T],Aug 27 2005, 16:19] Ett spel till vad? PC, PS, xbox? BOT Oj förlåt! :"> PC. Skriv gärna lite vad det handlar om också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Call of Duty UO önskar jag mig iaf First person shooter spel...Andra världskriget.. När fyller du år? Kanske The Movies har hunnit komma ut..man är en regissör och gör filmer Värkar grymt ball... Men tror det kommer ut i oktober nån gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nån favorit genre`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Call of Duty UO önskar jag mig iaf First person shooter spel...Andra världskriget.. När fyller du år? Kanske The Movies har hunnit komma ut..man är en regissör och gör filmer Värkar grymt ball... Men tror det kommer ut i oktober nån gång... Första meningen i min första post står det att jag fyller år 1 september Det ska ha kommit ut innan dess. Har CoD UO kommit ut än? Invictus: Nja,ingen särskild..Inte sport iaf. Kom med förslag nu killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Battlefield 2 ,underbart i men bara i multiplayer Swat 4, riktigt bra singleplayer läge, härliga multiplayer strider, Kul att köra Coop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 SWAT 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Battlefield 2, helt klart.. förutsätter att du har bredband dock.. Annars GTA San Andreas (Om du inte har det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Battlefield 2, helt klart.. förutsätter att du har bredband dock.. Annars GTA San Andreas (Om du inte har det) Har redan SA. Du gör rätt i att förutsätta att jag har bredband. Fler försla? När kommer Hitman: Blood money ut, eller har det redan kommit ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Första meningen i min första post står det att jag fyller år 1 september Det ska ha kommit ut innan dess. Har CoD UO kommit ut än? Invictus: Nja,ingen särskild..Inte sport iaf. Kom med förslag nu killar. Oj läste inte det The Movies har inte hunnit komma ut då..Men COD UO har varit ute i affärerna ett bra tag nu Fyller år en dag innan dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Doom 3!! Annars har jag nog ingra förslag. :F Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Har spelat Doom 3 hos en kompis, tyckte inte om det.. Jag var så jävla dålig Funderar på Swat 4 nu, fler förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Önska dig pengar istället. Så köper du The MOvie sen Redigerad 27 augusti, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Call of Duty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nalle Puh´s Skolstart. Skitgrymt spel med cool story. "Nalle Puh's skolstart Börja skolan med Nalle Puh Kristoffer Robin skall börja skolan och då vill såklart Nalle Puh komma med. Följ med på ett härligt äventyr när Nalle Puh och hans vänner Tigger, Nasse, Ior och de andra lär sig saker i Sjumilaskogen." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nalle Puh´s Skolstart. Skitgrymt spel med cool story. "Nalle Puh's skolstart Börja skolan med Nalle Puh Kristoffer Robin skall börja skolan och då vill såklart Nalle Puh komma med. Följ med på ett härligt äventyr när Nalle Puh och hans vänner Tigger, Nasse, Ior och de andra lär sig saker i Sjumilaskogen." Palla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 BF2 är nog lätt bäst men har spelat demot till imperial glory och tyckte att det var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts