Azore Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Vad är det där för kort då? Som jag sa är det minneskort till exempelvis digitalkameror. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Synd för dig , du har bara det alternativet. vad har du för grejer i burken? för iofs är loop problem inget vanligt bland dom nyaste grejerna i dumburken XFX GeForce 6800Xt 256MB EPoX EP-8NPA-SLI,nForce4 SLI,Socket-754 AMD Athlon64 3000+ 2,00Mhz,. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Rapidshare har ju en begränsning för en fil under en viss tid. Men så läste jag detta: Det finns ingen begräsning på Rapidshare om ni använder en proxy. Någon som kan förklara det lite närmare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Någon som kan ge ett tips på ett grafkik kort som funkar till Oblivion, hellst det billigaste som går att hitta ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Rapidshare har ju en begränsning för en fil under en viss tid. Men så läste jag detta: Det finns ingen begräsning på Rapidshare om ni använder en proxy. Någon som kan förklara det lite närmare? Vet inte om detta har med proxy att göra då jag inte vet NÅNTING om datorer... men man kan dra ur modemet, och sen sätta i det igen... och då kan man ladda ner igen... funkar inte för alla, funkar för en del, dom som har nånting som jag inte vet vad det är Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Rapidshare har ju en begränsning för en fil under en viss tid. Men så läste jag detta: Det finns ingen begräsning på Rapidshare om ni använder en proxy. Någon som kan förklara det lite närmare? Me vill också veta för me har ett par GN'R filer me vill ladda ner till me's hårddisk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Mhm, har ett problem. Har fått Oblivion nu. Spelet flyter på bra men, det är det att.. varje halvsekund tänds och släcks en liten del av skärmen.. Man ser liksom en del skrivbordet den enda sekunden och den andra så ser man spelet. Ibörjan kunde jag väl leva med det men nu blir jag nipprig. Rutan som släcks och tänds ser nästan ut som start menyn fast i lite större format.. Jag trodde att det var ett program som störde spelet, så jag pluttade ner spelt och fick se detta; Mhm, programmet heter ffdshow, jag vet inte vad det används till ( gissar på att det är något ljudprogram ) Det var någon dator kille som installerade det på min dator. Det går inte stänga av eller nåt heller, tror jag.. Minns mycket väl att när jag installerade spelet så hackade installationen typ sig när det skulle installera "Oblivion - Voices2.bsa". Jag tryckte på "försök igen" och då fungerade det. Kan detta vara källan till mitt problem? Att programmet känner av något och startar om sig själv varenda sekund så att det blir som det blir? Någon som vet vad som är problemet och hur det kan återgärdas? Detta har bara hänt i Oblivion.. Om ni inte klurar ut någon lösning, vad ska jag installera om då, ffdshow elller Oblivion? --- Anywayhh, tacksam för svar. Om någon bara har en liten idé, låt mig då veta.. Redigerad 26 mars, 2006 av Sikorka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 FFDshow fixar med videouppspelning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 FFDshow fixar med videouppspelning. Okej. =) Är det nödvändigt att ha, och varför tror du att det blir som det blir? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Mitt IP nr blev bannat igen på Popit.No's chat! :'( Hur ska jag byta?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 När jag ska skriva något på MSN som innehåller å,ä eller ö blir det [, ', och ; istället..Och flera tecken har bytt plats.. Tror jag råkat ställa in mitt tangentbord så att det blivit amerikanskt eller nåt.. Hur ändrar jag tillbaka? (Utan att behöva starta om datorn) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 När jag ska skriva något på MSN som innehåller å,ä eller ö blir det [, ', och ; istället..Och flera tecken har bytt plats.. Tror jag råkat ställa in mitt tangentbord så att det blivit amerikanskt eller nåt.. Hur ändrar jag tillbaka? (Utan att behöva starta om datorn) Håll inne alt och tryck på shift Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Håll inne alt och tryck på shift Haha, tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Mitt IP nr blev bannat igen på Popit.No's chat! :'( Hur ska jag byta?! Och vad kan det bero på? Kontakta din internet-leverantör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Jag har et fucking problem.. Det här är morsans dator i min dator står det att Gateway är offline, så man slipper inte åt nätverket :'( Hur får jag Gatewayen fixad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Någon som kan sätta ihop ett datorsystem på typ Datorbutiken eller komplett. Den ska vara billig men man ska ändå kunna spela wow, oblivion etc. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Eftersom många här inte vet hur man använder sig utav proxy's så har Jag gjort två stycken film klipp om hur man fixar detta i Firefox & Internet Explorer. Ibland är det lättare att förstå saker och ting i bild, om ni ändå inte skulle förstå så kan jag förklara istället Firefox klipp (10mb) Internet Explorer klipp (8mb) BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 [O][T],Mar 27 2006, 07:30] Eftersom många här inte vet hur man använder sig utav proxy's så har Jag gjort två stycken film klipp om hur man fixar detta i Firefox & Internet Explorer. Ibland är det lättare att förstå saker och ting i bild, om ni ändå inte skulle förstå så kan jag förklara istället Firefox klipp (10mb) Internet Explorer klipp (8mb) BOT HA! Nu ska operatörerna och adminerna få. Tackar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Någon som kan sätta ihop ett datorsystem på typ Datorbutiken eller komplett. Den ska vara billig men man ska ändå kunna spela wow, oblivion etc. Finns inte så många billiga datorer som klarar Oblivion Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Någon som är lite bättre på datorer än mig? Tycker att den här datorn verkar skitbra, men, som sagt, någon som är bättre än mig och vet ? http://www.lidl.se/se/home.nsf/pages/c.o.20060327.p.PC Funderar på att köpa den.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts