Azore Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Här får du Azore » HP-UX 11.x » Microsoft MS-DOS » Microsoft Windows 2000 Pro » Microsoft Windows 95 » Microsoft Windows 98 » Microsoft Windows NT 3.51 » Microsoft Windows NT 4.0 » Novell NetWare 3.x » Novell NetWare 4.x » SCO UNIX Och jag som har XP. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Påväg å köpa den här, är den bra om man kör cs och liknande? Behöver inte vara max i grafik. Grafikkort: 256MB nVidia® GeForce® 7300LE Turbocache Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Påväg å köpa den här, är den bra om man kör cs och liknande? Behöver inte vara max i grafik. Grafikkort: 256MB nVidia® GeForce® 7300LE Turbocache Jo den är bra. Jag kör på XFX GeForce 6800XT 256 MB och det funker fin fint. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Har så här fram på datorn.. och vetifan vad det betyder.. 4 olika stora hål.. och nå text.. nån som vet vad detta är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Har så här fram på datorn.. och vetifan vad det betyder.. 4 olika stora hål.. och nå text.. nån som vet vad detta är? Kortläsare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 » HP-UX 11.x » Microsoft MS-DOS » Microsoft Windows 2000 Pro » Microsoft Windows 95 » Microsoft Windows 98 » Microsoft Windows NT 3.51 » Microsoft Windows NT 4.0 » Novell NetWare 3.x » Novell NetWare 4.x » SCO UNIX Och jag som har XP. Är din diskettläsare gammal? Den kanske inte fungerar med XP Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Kortläsare. Vadå kortläsare?? Kan INGENTING alls om datorer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Vadå kortläsare?? Kan INGENTING alls om datorer Minneskort t.e.x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Är din diskettläsare gammal? Den kanske inte fungerar med XP Diskettläsare? Detta är en band-läsare och den är nog några år. BroDD: Kortläsare för minneskort till tex digitalkameror. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 MS Kort: http://www.tritechcoa.com/images/products/I270321.jpg SD Kort: MMC Kort: CF Kort: MD: SM: http://www.digitalfriend.ru/images/d9668be8b8382307cb7e22054173ce63.jpeg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Öppna NOrton Internet Security KLicka på Personal Firewall Configure Programs Där har du Ett problem bara, jag har inte Norton Internet Security , utan Norton AntiVirus. EDIT: Jag tror jag har hittat var man kan ändra skitet... Redigerad 25 mars, 2006 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 HUr gör man för att använda "Vad lyssnar jag" funktionen på msn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 HUr gör man för att använda "Vad lyssnar jag" funktionen på msn? Så här visar du dina kontakter vilka låtar du har i spellistan i Microsoft Windows Media Player: Klicka intill ditt personliga meddelande i huvudfönstret i Messenger och klicka på Aktivera "Vad jag lyssnar på". – eller– Klicka på Alternativ på Verktyg-menyn och klicka på Privat i rutan till vänster. Markera Visa musikinformation från Windows Media Player som ett personligt meddelande. Om du vill stänga av den här funktionen upprepar du steg 1 och avmarkerar alternativet. Obs! Namnet på den låt och den artist du lyssnar på visas i stället för din personliga status (Ett anpassat meddelande som visas intill kontaktens namn i huvudfönstret i MSN Messenger.) . Den här funktionen är endast kompatibel med Microsoft Windows Media Player 9 eller senare. Den här funktionen är endast kompatibel med Microsoft Windows 2000 eller senare. Om du stänger av Microsoft Windows Media Player visas ditt senaste personliga meddelande igen tills nästa gång du lyssnar på musik i Windows Media Player. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Tack tack azore... Men ja glöme skriva att jag använder winamp... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Tack tack azore... Men ja glöme skriva att jag använder winamp... Som du kan läsa så går det tyvärr inte med Winamp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Som du kan läsa så går det tyvärr inte med Winamp. Jo, men man måste ladda ner något, finns på mess.be om jag minns rätt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jo, men man måste ladda ner något, finns på mess.be om jag minns rätt Tack gizmo och Azore... håller på att installera nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) MS Kort: SD Kort: MMC Kort CF Kort: MD: SM: Vad är det där för kort då? Redigerad 25 mars, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Problemet e ju det att jag har nytt Grafikkort, Moderkort ocg Processor. Kan det vara fel på någon av dom? Synd för dig , du har bara det alternativet. vad har du för grejer i burken? för iofs är loop problem inget vanligt bland dom nyaste grejerna i dumburken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Har beställt dator nu Stod 7-10 dagars leverans.. Himmel vilken vecka det kommer vara. Iaf, på den gamla datorn har jag en baslåda och 2 högtalare, kan jag ta baslådan från den och koppla in högtalarna (Dell A215) som följer med? Baslådan å nuvarande högtalarna är Altec. Sen har jag ett surround ljud till TV, går till DVD-spelare. Funkar den till datorn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts