aKi Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Tänkte börja använda mina högtalare till datorn igen, men det finns ett litet problem. Jag har 6 st strömadaptrar, men vet inte vilken som är till högtalarna. Hur kan man få reda på detta? Brukar stå bak på högtalarna, DC:9v 700mA typ. Kolla Kolla Kolla =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Brukar stå bak på högtalarna, DC:9v 700mA typ. Kolla Kolla Kolla =) AC24V/30W står det. Ska det stå likadant på den rätta adaptern? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 AC24V/30W står det. Ska det stå likadant på den rätta adaptern? Yäs! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Då har jag dessvärre inte den adaptern. Vet någon var man kan köpa adaptrar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Tänkte ta och spela upp ett album jag lagt in på datorn, men på en del av låtarna kommer denna sida upp... vad menas? fattar inget Ska jag hämta det och sen funkar det? Eller kommer polisen hem till mig och tar min dator då för att jag lagt in albumet på datorn? Eller vad? :S Redigerad 25 mars, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Tänkte ta och spela upp ett album jag lagt in på datorn, men på en del av låtarna kommer denna sida upp... vad menas? fattar inget Ska jag hämta det och sen funkar det? Eller kommer polisen hem till mig och tar min dator då för att jag lagt in albumet på datorn? Eller vad? :S Det är bara att hämta licensen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Hjälp!... varje gång jag öppnar den hemliga programmet så kommer den här jobbiga rutan fram. Jag trycker OK men den kommer igen!, och igen!, OCH IGEN?!... http://img132.imageshack.us/img132/4582/alert8lj.png Hur gör jag så att Norton (a.ka. Idiot) fattar att den ska vara Permit för alltid?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Du vet väl om att uTorrent, DC++, m.m är lagliga program? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Du vet väl om att uTorrent, DC++, m.m är lagliga program? Jaha, kul att veta. Nu har jag fixat problemet! Woho!... nej ärligt. Vad ska jag göra för att fixa norton grejjset? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jaha, kul att veta. Nu har jag fixat problemet! Woho!... nej ärligt. Vad ska jag göra för att fixa norton grejjset? Off-topic, men: kan inte du byta avatar? Man tror att du är kattälskaren varje gång och börjar skriva ett inlägg som även han skulle förstå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jaha, kul att veta. Nu har jag fixat problemet! Woho!... nej ärligt. Vad ska jag göra för att fixa norton grejjset? Ta Permit Always Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jag har en enhet i datorn som är till för kassetter som rymmer 4GB. Men när jag skjuter in en kassett så går det inte att öppna den som med en diskett eller liknande genom Den här datorn. Någon som vet hur man ska öppna dom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jag har en enhet i datorn som är till för kassetter som rymmer 4GB. Men när jag skjuter in en kassett så går det inte att öppna den som med en diskett eller liknande genom Den här datorn. Någon som vet hur man ska öppna dom? Du måste nog installera några drivrutiner eller så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 När jag har så ja visar mappar som miniatyrer så blir det ju så man ser några av bilderna som ligger i mapparna.. men hur gör jag för att det inte ska visas bilder så som ja har på den här bilden fast jag fortfarande visar som miniatyrer? går det ens? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Du måste nog installera några drivrutiner eller så. Är nog möjligt. Men jag har nog dessvärre inga drivrutiner till den där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) När jag har så ja visar mappar som miniatyrer så blir det ju så man ser några av bilderna som ligger i mapparna.. men hur gör jag för att det inte ska visas bilder så som ja har på den här bilden fast jag fortfarande visar som miniatyrer? går det ens? Tror inte att det går.. Aldrig hört talas om det iaf Azore: Vad heter banden / den grejen där du stoppar in banden? Redigerad 25 mars, 2006 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Azore: Vad heter banden / den grejen där du stoppar in banden? HP Colorado T4000s Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Här får du Azore Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Ta Permit Always Men det finns inte Permit Always? :'( ... bara Permit och Block. Jag måste nog göra Permit Always i själva norton programmet men jag vet inte var... :'( @ R2D2: Sure... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Öppna NOrton Internet Security KLicka på Personal Firewall Configure Programs Där har du Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts