BroDD Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Och firefox, vad är det och bör man skaffa det nu när man fått ny dator? FF är en webbläsare som är bättre än Internet Explorer... mycket skönare och använda och så.. massa bra funtioner i det... så det borde du skaffa och använda istället för IE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 FF är en webbläsare som är bättre än Internet Explorer... Enligt? Dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Enligt? Dig? Enligt de flesta som har provat båda. Den är ju som gjort för forumsufning dessutom eftersom man lätt kan lägga alla olästa trådar som tabbar och sen bara läsa/svara på dom en efter en utan att behöva gå fram och tillbaka och riskera att missa vissa osv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Enligt de flesta som har provat båda. Den är ju som gjort för forumsufning dessutom eftersom man lätt kan lägga alla olästa trådar som tabbar och sen bara läsa/svara på dom en efter en utan att behöva gå fram och tillbaka och riskera att missa vissa osv. Okej. Jag har provat båda men föredrar IE. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Okej. Jag har provat båda men föredrar IE. Varför? IE har 0 bra special-funktioner.FF: Mm toolbar-bokmärken, mmm tabbar, mmm snygga skins, osv osv osv osv. Det enda som är jobbigt med FF är att vissa sidor är dåligt anpassade (forumsystemet på gtasajten är en av dom, blir fel med taggarna) Men utöver det, jämför, mmmm: Redigerad 20 mars, 2006 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Varför? IE har 0 bra special-funktioner.FF: Mm toolbar-bokmärken, mmm tabbar, mmm snygga skins, osv osv osv osv. Det enda som är jobbigt med FF är att vissa sidor är dåligt anpassade (forumsystemet på gtasajten är en av dom, blir fel med taggarna) Men utöver det, jämför, mmmm: Jag är antagligen van vid IE. Känner heller inget direkt behov av de funktioner FF bjuder på men som IE saknar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Jag plockade ihop en dator på datorbutiken.com men undrar om greierna funkar ihop? Redigerad 20 mars, 2006 av nexus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Kan någon säga hur jag får bort en pup upp som vill installera "error safe" ? Kommer upp lite då och då och är PISS dryg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 OBS! Behöver hjälp fort! Hur bränner man över en image-fil med safedisc som skydd till en DVD skiva med Alcohol 120% ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag plockade ihop en dator på datorbutiken.com men undrar om greierna funkar ihop? Nä. Hela datorn kommer sprängas när du sätter ihop komponenterna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Varför? IE har 0 bra special-funktioner.FF: Mm toolbar-bokmärken, mmm tabbar, mmm snygga skins, osv osv osv osv. Det enda som är jobbigt med FF är att vissa sidor är dåligt anpassade (forumsystemet på gtasajten är en av dom, blir fel med taggarna) Men utöver det, jämför, mmmm: Hur får du den där raden med länkar till olika sidor i FF? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Jag har ett Geforce 6800 GT som drar mycket ström och nu är det så att jag vill ha igång min dator en längre tid, säg ett dygn i streck. Så jag undrar om AMD's Cool n Quiet funktion kan hjälpa till att dra ner strömåtgången i datorn märkbart? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Hur får du den där raden med länkar till olika sidor i FF? Till att börja med, leta upp den lilla ikonen/bilden till vänster om adressen, (ettan på bilden) sedan klickar du på den, drar ner den till fältet som är markerat med en tvåa på bilden, och vipps! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Mitt IP nr blev nyss bannat från http://www.Popit.no och nu kommer jag inte in igen. Vad gör jag? Proxy? Fattar det inte och värkar inte funka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Mitt IP nr blev nyss bannat från http://www.Popit.no och nu kommer jag inte in igen. Vad gör jag? Proxy? Fattar det inte och värkar inte funka. Finns väl en anledning till att dom IPbannat dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Finns väl en anledning till att dom IPbannat dig? Jaa, jag sa Wer. Spelar det någon större roll för dig? Kom med något istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Jaa, jag sa Wer. Spelar det någon större roll för dig? Kom med något istället. Nå, du borde ju hålla dig borta därifrån om dom nu bannat dig. Det är ju det dom vill. OT: Har ingen aning om hur man kan göra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Får upp dena ruta nu när jag försöker logga in på msn.. Har tryckt på hjälp men jag hittade inget om det där.. och har startat om 2 gånger... varför blir det så? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Får upp dena ruta nu när jag försöker logga in på msn.. Har tryckt på hjälp men jag hittade inget om det där.. och har startat om 2 gånger... varför blir det så? Installera om msn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 @Cyprez Logga om till nätet.. prova så.. brukar funka för mig på vissa sidor.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts