Siana Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Ja, att det blir grått Högerklicka på temat > Egenskaper > Utseende, ändra färgschema. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Högerklicka på temat > Egenskaper > Utseende, ändra färgschema. Då kommer den här rutan upp.. när jag tryckt på egenskaper alltså EDIT: haha, jag högerklickade där nere.. sen testade jag att klicka på skrivbordet istället, då hittade jag det Redigerad 5 mars, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 När jag har spelat ett spel på datorn (Vanligt spel som typ gta) och sen avslutar det så blir datorn hur seg som helst...allt laggar och sen så blir det bra efter en stund...vad beror det på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Då kommer den här rutan upp.. när jag tryckt på egenskaper alltså EDIT: haha, jag högerklickade där nere.. sen testade jag att klicka på skrivbordet istället, då hittade jag det Jepp, vafan sa jag temat för? Skrivbordet skareva. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Jag kan inte visa eller lyssna på musik från en länk. Jag måste högerklicka och ta spara som! Vad ska jag göra!!?? OMG!! ME NEED HELP !! Redigerad 6 mars, 2006 av _EmiL_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Var kan jag hitta drivrutiner till mitt Asus p4p800-e deluxe moderkort? Och en sak till, Är drivrutiner till moderkort = Ny Bios? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Om man tar printscreen när man kollar på film så blir det ju bara svart när man öppnar i paint.. men man kan ju stänga av NÅNTING så att det blir bild på de man printat... men jag vet inte vad det är man ska stänga av, nån som vet vad det är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Om man tar printscreen när man kollar på film så blir det ju bara svart när man öppnar i paint.. men man kan ju stänga av NÅNTING så att det blir bild på de man printat... men jag vet inte vad det är man ska stänga av, nån som vet vad det är? Peta. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36909&hl= Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Skriver igen! Jag kan inte visa eller lyssna på musik från en länk. Jag måste högerklicka och ta spara som! Vad ska jag göra!!?? OMG!! ME NEED HELP !! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Skriver igen! Jag kan inte visa eller lyssna på musik från en länk. Jag måste högerklicka och ta spara som! Vad ska jag göra!!?? OMG!! ME NEED HELP !! Jag föreslår Sepukku i ditt fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jag föreslår Sepukku i ditt fall. Och det är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Och det är? Haha, förlåt, nu leker jag. Men om du undrar: http://sv.wikipedia.org/wiki/Sepukku Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Av någon anledning så är min CPU-användningsnivå på en mer eller mindre statig nivå på 50% efter att jag installerat min DVD-brännare. Något som har någon tanke på hur jag kan motarbeta detta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Våran DVD-brännare har alltid varit mysko ett ganska bra tag nu. Om jag tittar på på våran dator så är det en 16X brännare när det gäller DVD+R skivor och 40x när det är CD-R skivor. Men när jag bränner så DVD skivor så ligger hastigheten på ca 1,4x och CD-R skivor vet jag inte riktigt men det går också snigel slött. Jag har testat olika skivor och kört brännarprogramen Nero, Sonic, DVD Decrypter och Alcohol 120% men hastigheten vill vara lika seg. Någon som vet vad datorns fel är? Är det någn jättemystisk inställning jag har missat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Nu har jag gjort nåt så att ZIP filer öppnas med winRAR, jag vill ju att ZIP filer öppnat med winZIP, nån som vet hur jag ändrar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Nu har jag gjort nåt så att ZIP filer öppnas med winRAR, jag vill ju att ZIP filer öppnat med winZIP, nån som vet hur jag ändrar? Brukar vara så att senast installerade programmet "är först på plats". Så du kan ju testa installera om WinZIP. Är dock inte säker, men funkade för mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Nu har jag gjort nåt så att ZIP filer öppnas med winRAR, jag vill ju att ZIP filer öppnat med winZIP, nån som vet hur jag ändrar? Om du har en .zip fil liggandes så kan du högerklicka på den och välja "öppna med...". Om inte winZIP finns med på listan som kommer upp så klicka på Bläddra och se om du hittar den någonstans. När du hittat den bockar du i rutan en bit nedanför där det står "Använd som standard för dessa filer", något sånt står det iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 I Internet Explorer så kommer den sidan som man senast besökt längst upp i "Adressfältslistan", men i Firefox så kommer adresserna i den ordning som man besökte dem från början. Vet inte hur jag ska föklara men hoppas ni förstår. Kan man göra någon inställning så att det blir som i IE fast i Firefox? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 När jag har spelat ett spel på datorn (Vanligt spel som typ gta) och sen avslutar det så blir datorn hur seg som helst...allt laggar och sen så blir det bra efter en stund...vad beror det på? För att gta tar upp minne då du använder det och vid avstäning måste allt minne tas bort. Det gör att minnet får fullt upp, därmet blir datorn seg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Klarar min dator av Need For Speed Most Wanted? vet inte mycket om datorer och så.. det enda jag vet vad som finns på denna är 320 gig hårddisk 512 mb ram ati 600 eller nåt sånt grafikkort Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts