Zack Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Men TAB är den som visar all nödvändig information i Cs . Där har F11 ingenting att komma med. Plus, att om man använder TAB tillsammans med Alt, då jävlar Nu var det snyggaste tangent och inte den mest användbara. F11 vinner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Nu var det snyggaste tangent och inte den mest användbara. F11 vinner. Ouch, där gick jag bort mig . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Nu skriver jag lite kvickt här samtidigt som man tittar på hockeyn. Min dator har fått en total knäpp. När man försöker starta så kommer Windows Xp logotypen upp och den laddar lite sött som vanligt, dock gör den det lite väl länge. När den sedan till slut laddats klar så blir skärmen svart i kanske någon minut. Sen fylls skärmen med text och "plupp" så startar datorn om sig. Då kommer det upp anvisningar om jag vill starta datorn i felsäkert läge eller starta så allt var som senast datorn fungerade. Jag har prövat alla vägar som anges men datorn startar om sig på samma sätt varje gång. Den är inte varm så det ska inte vara något fel med fläkten. Det är en bärbar dator om det gör någon skillnad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Är det normalt att 48 processer startar när man loggar in på ett konto? Och att det kommer up 5 st svchost.exe? http://img125.imageshack.us/img125/9886/myckdet0dk.jpg Redigerad 26 februari, 2006 av .:Gurkan:. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Vad är SVchost? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Vad är SVchost? Här står det en del om den. Ja, det är normalt att flera såna startar, vilket även står på länken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Detta är en gammal dator. Jag vet inte precis hur gammal, men hårddisken är från 1994, så den har några år på nacken. Då undrar jag; är detta ett PCI-kort? Färgen på slotten den sitter i är ju svart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Någon som vet vad som kan har hänt med mitt ljud :S det försvann när jag installerade C&C Renegade, har installerat detta spel förut utan problem, nån som vet vad som kan ha hänt?? EDIT: Fixade det! Redigerad 26 februari, 2006 av Boomer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Nu var det snyggaste tangent och inte den mest användbara. F11 vinner. Nejdå F Lock är snyggast Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Började ju poppa upp nå saker igår.. dom kommer lite då och då.. står alltid exakt samma filnamn.. denna rutan alltså: så ja undrar om det kanske är nåt virus eller nåt som håller på och busar runt i min dator... och så har jag en bild på mina processer eller vad det nu är... kan nån av er se nåt som inte ska vara där? nu fick jag upp en sån här popup... det står ju OM den har nå fel... det står ju inte att min dator har det... så vad borde jag trycka? När jag skickar/tar emot saker på MSN så går det jättesegt.. ja, jag vet att det brukar gå segt på msn, men nu går det mycket segare, typ 1-5kb/s, skit irriterande, brukade gå mycket snabbare förut... och jag har testat att tankat saker från olika sidor och då brukar jag ligga i fullt, så det verkar ju bara vara msn som spökar riktigt irriterande, nån som vet hur jag får msn att sluta vara elakt? Redigerad 27 februari, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Hur kommer det sig att jag har samma fps i HL2 oavsett om inställningar är på high eller low - 1024*768 eller 640*whatever o.s.v.? Och det är inte maxfps:en... Redigerad 27 februari, 2006 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Började ju poppa upp nå saker igår.. dom kommer lite då och då.. står alltid exakt samma filnamn.. Ser inte ut som något man skulle tillåta, om man kollar på filnamnet. Inget program man kan lita på heter väl så? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Ser inte ut som något man skulle tillåta, om man kollar på filnamnet. Inget program man kan lita på heter väl så? Jag kan ju inte ens välja tillåta kan inte heller få det att sluta =( det är irriterande, kommer upp ofta, kan jag gå in nånstans och typ... öh.. göra så det inte poppar upp? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Hur kommer det sig att jag har samma fps i HL2 oavsett om inställningar är på high eller low - 1024*768 eller 640*whatever o.s.v.? Och det är inte maxfps:en... Vet ej. testa höja hzen på din skärm till 100/120. funkar i 1.6 ;D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Jag har problem. Min dator bara låses sig ibland(ganska ofta). Särskilt när jag spelar. Någon som vet vad det är? För man Kan inte trycka Ctrl+Alt+Delete. Man måste starta om datorn manuellt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Jag har problem. Min dator bara låses sig ibland(ganska ofta). Särskilt när jag spelar. Någon som vet vad det är? För man Kan inte trycka Ctrl+Alt+Delete. Man måste starta om datorn manuellt. Kan vara värmeproblem. Testa att öppna en sida av chassit och spela. @Cortez - är dessa fps på 60, eller 72? Då är det "Vsync" som måste gå bort. Stäng av det i spelet - men du måste också stänga av det i Catalyst control center (har för mig att du har ett ATi-kort). Om du inte gjort - uppgradera till Catalyst 6.2. Sedan går du till "3D" - "all settings" - "Wait for Vertical Refresh" - och ställer den på "Always off". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Kan vara värmeproblem. Testa att öppna en sida av chassit och spela. Jag har flera fläkter i den ju. Det har aldrig varit så här förut. Jag har runt 30grader i den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Ibland när jag har setat och spelat en längre stund så startar datorn om!! Vad är fel? Jag har misstänkt att den är för varm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Ibland när jag har setat och spelat en längre stund så startar datorn om!! Vad är fel? Jag har misstänkt att den är för varm Antagligen ja, öppna chassit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Jag har flera fläkter i den ju. Det har aldrig varit så här förut. Jag har runt 30grader i den. Ok, med flera fläktar ska det inte vara några problem.. Hmm.. när började det här hända? Har du ändrat något som är värt att nämna? Installerat något nyligen? Annars kan du göra de vanliga; 1. installera om/uppdatera moderkortdrivrutiner. 2. installera om/uppdatera grafikkortsdrivrutiner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts